Společnost


GECO, a.s.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76299Neplatny kupon NETFLIX

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2024, před 8 měsíci

Tomas Volf

Znění stížnosti

Dne 30.4.2024 ve vecernich hodinach jsem na pobocce Geco ,futurum,hradec kralove zakoupil darkovy poukaz v hodnote 400 kc na Netflix a jak v poslendnich mesich bohuzel uz standard,tento nesel pouzit . Bud jsou kody necitelne nebo nesouhlasi. Pokazde volam na hotline netflix a travim nedobrovolne muj cas resenim tohoto problemu. Tentokrat to ale nebylo mozne a bylo mi receno ze se musim vratit na prodejnu a tam tento poukaz reklamovat. To jsem dalsi den udelal zamestnatkyne si vse zjistila v systemu a vzala si na muj telefoni a mailovy kontakt a bylo mi receno ze se dalsi pracovni den se mnou nekdo z Geco spoji. Cekam uz 12 dni a nic tak to zkusim tady. Jedna se o cislo transakce ***,cislo stvrzenky ***,koupeno 30.4.2024 v 18:44 .
Timto vas zadam o reseni ci vraceni 400 kc v co nejkratsim terminu .
Dekuji
S pozdravem
Tomas Volf


Požadované řešení

Vraceni 400 kc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2024 06:09, před 8 měsíci

Pokud nelze zakoupenou věc (poukaz) řádně použít, je věc vadná.

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Reklamace je přitom podaná již samotným oznámením společnosti, že je věc vadná. V tomto případě byla tedy reklamace podána dostavením se na prodejnu.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2024 16:37, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.