Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
DOBRÝ DEN,
PŘEDEM SE OMLOUVÁM ZA CAPS LOCK, ALE JSEM NATOLIK POHORŠENA A ROZČAROVÁNA, ŽE TO JE JEDÍNÝ ZPŮSOB, JAK TÉTO STÍŽNOSTI DODAT NA DŮRAZU.
DNES PŘED 8 HOD RÁNO, JSEM BYLA V PRODEJNĚ TESCO NA UL. SLEZSKÁ 3505 VE FRÝDKU MÍSTKU A PRACOVNÍK OCHRANY SE VELMI NEVYBÍRAVÝM ZPŮSOBEM POSTAVIL DO FRONTY K POKLADNĚ A VYKÁZAL MĚ K SAMOOBSLUŽNÉ POKLADNĚ.
NEPOUŽÍVÁM SAMOOBSLUŽNÉ POKLADNY A MÁM PRO TO SVÉ OSOBNÍ DŮVODY!!!!!!JELIKOŽ PRACOVNÍK OCHRANKY PŘETÁHNUL PÁSKU PŘED POKLADNOU, ABY BYLO JASNO, ŽE JE POKLADNA UZAVŘENA, TAK JSEM SPOŘÁDANĚ POČKALA, KTEROU POKLADNU OTEVŘOU. PRACOVNÍK BEZPEČNOSTNÍ AGENTURY MI OPĚT HRUBÝM ZPŮSOBEM A VELMI AGRESÍVNÍM POSUNKEM DOPORUČIL SAMOOBSLUŽNOU POKLADNU.DŮRAZNĚ JSEM MU OZNÁMILA, ŽE ODMÍTÁM SAMOOBSLUŽNOU POKLADNU, NAČEŽ MI PRACOVNÍM OCHRANKY NEPŘIJATELNÝM ZPŮSOBEM SDĚLIL, ŽE V TOM PŘÍPADĚ MÁM OPUSTIT PRODEJNU. NECHALA JSEM TEDY KOŠÍK S NÁKUPEM ZA CCA 280 KČ NA ZEMI A ODEŠLA.NEBYL TAM JEDINÝ DŮVOD PRO POUŽITÍ SAMOOBSLUŽNÉ POKLADNY, JELIKOŽ Z PRACOVNÍ DOBY UPLYNULO NĚCO MÁLO PŘES HODINU A PODLE ZÁKONÍKU PRÁCE MÁ ZAMĚSTNANEC NÁROK NA PŘESTÁVKU, ODDYCH A JÍDLO TEPRVE PO 4 ODPRACOVANÝCH HODINÁCH.NAVÍC CHÁPU, ŽE JSOU LIDÉ, KTERÝM SAMOOBSLUŽNÉ POKLADNY VYHOVUJÍ, COŽ JÁ PROSTĚ NEJSEM A NIKDO MĚ NEBUDE NEVHODNÝM PŘÍSTUPEM NUTIT POUŽÍVAT SAMOOBSLUŽNOU POKLADNU !!! NATOŽ PRACOVNÍK, KTERÝ JE EXTERNÍM ZAMĚSTNANCEM JINÉ FIRMY.JSEM VĚRNÝ ZÁKAZNÍK UŽ VÍCE JAK 15 LET A NIKDY JSEM NA TÉTO PRODEJNĚ NEZAŽILA PODOBNÉ CHOVÁNÍ K NAKUPUJÍCÍMU.TUTO STÍŽNOST POSÍLÁM I NA ODDĚLENÍ D-TESTU A NALÉHAVĚ ŽÁDÁM O ZPĚTNOU VAZBU. DNEŠNÍ NÁKUP JSEM SI SAMOZŘEJMĚ UDĚLALA U KONKURENCE A BUDU TAM CHODIT NAKUPOVAT DOKUD NEDOSTANU VAŠE VYJADŘENÍ, JAKÝM ZPŮSOBEM BUDE MÁ STÍŽNOST VYŘÍZENA.S PŘÁNÍM HEZKÉ NEDĚLE BEATA HEJTMÁNKOVÁ
vyjádření vedení ke stížnosti a vyvození důsledku.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je možné směřovat i ke společnosti Tesco Stores ČR a.s. prostřednictvím bezplatné telefonní linky 800 222 555 anebo na e-mail: info@itesco.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.