Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Firma samovolně inkasuje měsíčně částku 558,-Kč, bez předložení daňového dokladu. Platby si strhávají pravidelně každý měsíc od ledna 2024, při objednávce byly šikovně upravené webové stránky, které vás naváděli k postupným krokům a při uzavření nebyla možnost vrácení zpět. Žádná informace o kompletní ceně výrobku, jen info, že stavebnicové díly budou posílány měsíčně do listopadu 2024. Posílané díly vůbec neodpovídají částce, kterou si každý měsíc strhávají. Díly budu vracet zpět se žádostí o odstoupení od obchodní smlouvy.
Model Škoda 130 RS
Navrácení plateb na bankovní účet. Doručené drobnosti odesílám zpět na adresu firmy se žádostí o odstoupení od kupní smlouvy.
|
Tweet |
Jestliže společnost neslíbila fixní cenu čísel, může tuto cenu postupně zvyšovat. Na stránkách společnosti je navíc uvedeno, že 1. číslo je za 29 Kč, 2. číslo je za 149 Kč, číslo 3 a další je za 229 Kč nebo 279 Kč.
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 2 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
Pokud však již lhůta pro odstoupení od smlouvy uplynula, je možné smlouvu vypovědět. Na stránkách společnosti je uvedeno, že objednávku je možné zrušit kdykoli. Je však doporučeno, aby tak spotřebitel učinil s 28denní výpovědní lhůtou. V opačném případě může být další balíček/balíčky již na cestě.
Kontakty na společnost De Agostini Publishing S.p.A.:
- adresa: Giovanni da Verrazano č. 15, Novara - Itálie,
- tel.: 246 017 120,
- e-mail: zakaznicke.centrum@deagostini.cz,
- kontaktní formulář: https://www.deagostini.com/cz/myarea/p/contact-us.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, jelikož společnost tuto možnost v obchodních podmínkách výslovně stanovuje. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.