Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Z-box je neřešitelný problém. Vedení by se o této problematice mělo dozvědět. Pokud nejste v období doručení zásilky doma, nezmůžete absolutně nic. Odesílatel zvolil z-box pro doručení mé zásilky. Na zásilkovně vám ovšem nikdo nevyjde vstříc. Žádala jsem o prodloužení, přesměrování zásilky na klasickou pobočku, kde lze zboží do 7 dnů převzít, kontaktovat odesílatele - cokoli co by umožnilo si zásilku převzít. Na zásilkovně vám řeknou, že zboží doručí do Z–boxu a vy jako příjemce (stejně tak ani odesílatel) již nemáte nejmenší šanci si změnit místo dodání a tak máte jen 100% jistotu, že zboží nedostanete a po 2-3 dnech ležení zásilky v Z-boxu ji odešlou zpět odesílateli do zahraničí.
umožnit příjemci změnit místo doručení zásilky
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Minářová, přesměrování zásilky by mohlo prodloužit termín doručení, proto se mu snažíme vyvarovat až na výjimečné případy, kdy je původní výdejní místo plné nebo má zavřeno z důvodu dovolené. Doporučujeme proto zvolit výdejní místo, kam si přejete zásilku doručit, již během objednávky. Zásilku totiž vždy musíme doručit přímo na adresu, kterou nám do systému zadá odesílatel. Co se týče úložní doby, u Z-BOXu je možné ji prodloužit o jeden den. Poté je potřeba uvolnit místo pro zásilky ostatních zákazníků. Pokud jste se dostala do situace, že si v této lhůtě nestihnete zásilku vyzvednout, můžete ji pomocí appky snadno sdílet, aby ji za vás vyzvedl někdo jiný (https://www.zasilkovna.cz/blog/jak-sdilet-zasilku-ulozenou-v-z-boxu-zasilkovna). Nikola, tým Zásilkovny
Dobrý den,
rozumím. Ale dodavatel také nemohl vědět, že jsem mimo republiku. A kdybych měla možnost požádat někoho kdo zásilku převezme, udělám to. Ale nemám nikoho blíž než 400km.
A z důvodu uložení pouze 2-3dnů v z-boxu při pobytu v zahraničí nemám možnost převzetí.
Nevadilo by mi si připlatit za přesměrování, a pokud jde o termín dodání... bylo by to přece na mou osobní žádost.
Několikrát jsem kontaktovala vaši zákaznickou linku a vysvětlovala jim tento problém, ale striktně mi bylo řečeno, že mám vlastně smůlu.
Přitom by šlo jen z vaší strany udělat malou změnu, kterou poskytuje každá jiná přepravní společnost na trhu.
Dobrý den, paní Minářová, v tuto chvíli se musí kolegové ze zákaznického servisu držet standardních postupů, zamyslíme se ovšem nad tím, co by se dalo s možností přesměrování do budoucna udělat. Záleží nám na tom, aby naši zákazníci byli spokojení, proto naše služby neustále vylepšujeme a jedině díky zpětné vazbě našich zákazníků můžeme určit, na co se máme zaměřit. Budeme rádi, když nám zachováte přízeň, ukážeme vám, že patříme mezi nejlepší přepravní společnosti. Nikola, tým Zásilkovny
Hodnocení:
Komentář: Pokud se nad tím někdo opravdu alespoň zamyslí, je to krok správným směrem... Třeba mě za čas překvapíte.