Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#76331Neochota vyměnit kabel k nabiječce k mobilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 11 minut

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2024, před 6 měsíci

Kateřina Mlčakova

Znění stížnosti

Vážena pani, pane.
V pátek 10.5.2024 si sestra koupila v kamenné prodejně T mobile v prodejně Galerie Šantovka Polska 1, Olomouc kabel s nabiječkou k telefonu.
Pani se spletla a dala ji kabel s jinnou koncovkou( přijmovy doklad č.***).
Takže následujici den jsme šli s prosbou zda nam může byt kabel vyměněn za kabel se spravnou koncovkou. Doklad s sebou.
Vedouci služby v sobotu 11.5. byl pan PZ, ktery s madhledem nám oznámil, že zboži na kamenné prodejně v sobotu vyměnit nelze a že je to náš problem, že musime přijit ve všedni den ..... a že nechápe proč tak hrotime situaci k vuli 160Kč.
Nezlobte se na mne, ale pro mne bylo naprostou samozdřejmosti a očekávala jsem, že pomud někdo dorazi do 24hodin od zakoupeni zboži s platnym dokladem, že mu zboži bude s omluvou vyměněno....no tak to jsem se zmylila.
No nenechala jsem se odradit a vratila se na prodejnu v ponděli 13.5. ...tak to jsem pro změnu narazila na pana JJ
Tak ten pro změnu našel asi v delce 12mm natrhly vnitřni bily obal kabelu od nabiječky ..... takže zavěr NIC VÁM nevyměnime.
Tak to opravdu takové chováni nebudu komentovat.
Je to ostudou Vaši nadnárodni společnosti.
To si v sobotu lehce natrženeho vnitřniho obalu v delce max 12mm nevšimli?
Za těchto okolnousti požeduji vraceni pěněz.
S pozdravem a přanim pěkneho dne MUDr.Kateřina Mlčaková
***


Produkt

viz výše


Požadované řešení

vraceni peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2024 08:16, před 6 měsíci

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

V rámci reklamace může spotřebitel požadovat dodání zboží v souladu s objednávkou.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Vyřízení reklamace má proběhnout zásadně do 30 dnů od jejího uplatnění. Ustanovení § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, rozvádí i další povinnosti prodávajícího v souvislosti s reklamačním procesem. Nepřijetí věci do reklamačního procesu bez právně relevantního důvodu je přestupkem [§ 24 odst. 7 písm. x) zákona o ochraně spotřebitele], za nějž lze uložit pokutu až 3 mil. Kč [§ 24 odst. 19 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Stížnost je tedy možné směřovat přímo ke společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. Kontakty na společnost nalezne spotřebitel zde: https://www.t-mobile.cz/kontakty-t-mobile.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.