Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vcera jsem se snazil zaktivovat sluzbu Twist Internet v mobilu na den. Neprisla mi potvrzujici smska a internet nefungoval. Tak jsem se snazil ho zaktivovat podruhe, a zobrazila se zprava ze internet nejde zaktivovat. Dnes jsem si vsiml ze mi sluzba byla dvakrat nauctovana.
Twist Internet v mobilu na den
Vraceni kreditu!
|
Tweet |
Spotřebitel by měl službu reklamovat u operátora s požadavkem vrácení svého plnění, jelikož mu zakoupená služba nebyla poskytnuta.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se bohužel rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.
Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě dalších dotazů kontaktujte prosím naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.