Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#7635Twist Internet v mobilu na den - uctovan dvakrat, nedodan ani jednou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2015, před 9 lety

Kristopher Ruzicka

Znění stížnosti

Vcera jsem se snazil zaktivovat sluzbu Twist Internet v mobilu na den. Neprisla mi potvrzujici smska a internet nefungoval. Tak jsem se snazil ho zaktivovat podruhe, a zobrazila se zprava ze internet nejde zaktivovat. Dnes jsem si vsiml ze mi sluzba byla dvakrat nauctovana.


Produkt

Twist Internet v mobilu na den


Požadované řešení

Vraceni kreditu!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2015 16:18, před 9 lety

Spotřebitel by měl službu reklamovat u operátora s požadavkem vrácení svého plnění, jelikož mu zakoupená služba nebyla poskytnuta.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se bohužel rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.

Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě dalších dotazů kontaktujte prosím naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.