Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
¨v Lídlu Brno,Vídeňská 77/281, Brno,63900 jsem dvakrát uplatnila kupony(jeden k narozeninám). Kupony splňovaly splatnost, nákup nad 300,- Kč Po načtení u pokladny zmizely a cena nebyla odečtena.Když jsem to s vedením řešila , řekli mně tak to vraťte.
Opravdu všechna čest.
Takže aplikace je podvod.
Hájková
Řešení musí dát Lídl. Asi aplikace jim moc nefunguje.
|
Tweet |
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.
Pokud nebyla karta řádně načtena i přes její přiložení, jedná se pravděpodobně o systémovou chybu. V takovém případě se domníváme, že by spotřebitel mohl požadovat doplacení rozdílu v ceně zaplacené navíc.
V případě, že spotřebitelka splňovala veškeré podmínky pro uplatnění kupónu, měla by jí být sleva také řádně poskytnuta.
Vzniklou situaci je vhodné řešit ihned na prodejně, tak jak zde spotřebitelka učinila.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, paní Hájková mrzí nás, že sleva nebyla uplatněna. Doporučujeme Vám obrátit se na náš zákaznický servis přes kontaktní formulář na našich webových stránkách www.lidl.cz nebo kontaktovat odpovědné kolegy prostřednictvím linky 210 023 400. Děkujeme za pochopení. S pozdravem tým Lidl
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: