Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#76373Odpojení, zeslábnutí signálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2024, před 8 měsíci

Jan Jetmar, doc.ing, CSc.

Znění stížnosti

Někdy koncem března 2024 jsem potřeboval nový telefon, tak jsem navštívil prodejnu O2 v Brně OC Globus. Při této příležitosti jsem dostal nabídku na internet na rychlé 5G síti. Podmínkou bylo zakoupit si nový modem 5G AX3000. To jsem s nedůvěrou nechtěl udělat, po předchozích zkušenostech. Nakonec jsme se dohodli, že si modem koupím s tím, že pokud bude 14 dnů vše OK, tak si ho nechám, ten předchozí se zruší a já budu používat ten nový. Podotýkám, že moje překladatelská a pedagogická činnost mne činí na internetu dosti závislým. Přišel jsem domů, vybalil, zapojil a světe div se, všechno fungovalo perfektně. Paralelně běžely dva počítače, na telefonu internet, wifi fungoval bez problémů. vzhledem k tomu, že nám končilo předplatné satelitní televize, předplatili jsme si televizi internetovou. Cca 3 týdny uběhly, dostavil jsem se na prodejnu O2, potvrdil jsem, že je všechno OK, dokončili jsme obchod, zrušením předchozího 4G předplatného.
Bohužel radost trvala do přibližně 9.5.2024 kdy přestal internet prakticky úplně fungovat, stěží se udrží v chodu 1 počítač, televizi nelze sledovat, současně pracovat a sledovat TV nelze, telefonní signál se významně zhoršil.... V neděli jsem volal na linku O2 ohledně poruchy, poradili mi nějakého technického GURU, což byl ovšem nesmysl, po internetu jsem se nebyl schopen přihlásit ani na GURU O2, ani do banky ani do lékárny, o práci už ani nemluvím. Dodnes internet nefunguje, nikdo se mi neozval, prodejce mi řekl, že předal případ vedení, ale nikdo se samozřejmně neozval ani písemně, ani telefonicky jenom se mi postupně asi tři nějaké operátorky snažili prodat nový superrychlý internet....prostě hrůza.
Připadá mi, že to je jednání *** v tom nejhorším slova smyslu. Nalákat zákazníka na perfektní službu nebo výrobek a pak si s tím zákazníku dělej co chceš. Navíc tedy nemám potuchy, jestli se dá vlastně něco reklamovat a u koho.


Produkt

5G internet přes uvedený typ modemu, na základě zkušební doby víme, že O2 umí zajistit signál v potřebné kvalitě (rychlost a stabilita)


Požadované řešení

Obnovit signál v té kvalitě jako byl v průběhu měsíce dubna 2024, kdy jsme modem "zkoušeli". Myslím, si že 6000 Kč za Modem + měsíční poplatky není tak málo, aby služba nemohla být kvalitní.
Podle mne má tento problém ještě jeden rozměr: jsem dlouholetým zákazníkem O2, telefonní číslo mám už od devadesátých let, nikdy jsem firmě O2 nic nedlužil, spíše naopak firma už mi jednou musela splácet neoprávněně vybrané poplatky, možná by takovým firmám stálo za to starat se o zákazníka trochu lépe než ty šmejdi.
celý život se pohybuji ve službách v autoopravárennství, u importérů velkých světových značek, ale žádná z těch firem se k zákazníkům takto nechovala. vždycky nás zajímalo %vrácení - kolikrát musel zákazník kvůli závadě do servisu (ani chybějící díl nebyl omluvou).
Můj přechod k jinému operátorovi nevidím jako rozumný, protože už vím, že O2 umí tu službu zajistit.
Očekávám nápravu stavu a kompenzaci neplnění smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2024 20:17, před 8 měsíci

Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Na stránkách O2 je uvedeno, že pokud porucha představuje vadu služby z důvodu na straně podnikatele, je třeba ji nahlásit nebo ji společnost musí sama objevit aby se jí zabývala.

Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.

Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.

Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.

Reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.

Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc. Ve výjimečných situacích, například tehdy, když je potřeba komunikovat s dodavateli v zahraničí, se doba vyřízení může prodloužit na dva měsíce.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.5.2024 12:34, před 8 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za Váš podnět, avšak je nám líto, pokud uvedené potíže nadále přetrvávají. Z Vašeho vyjádření chápeme, že je již porucha předána. Abychom mohli ověřit její řešení, prosíme Vás o doplnění IČ, na které je služba vedena, společně s kontaktním číslem na Vás. Dodatečné informace s ověřením nám prosím zašlete na e-mail info@o2guru s odkazem na tuto stížnost.
Následně se Vám budeme věnovat a celou situaci prověříme.
Za možné komplikace se Vám omlouváme.
S pozdravem
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2024 13:36, před 7 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2024 06:38, před 6 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.