Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dnes v 15.hod. jsem na pokladně na Florenci chtěla vrátit místenku vaší spol. na spoj Brno-Praha v 18.05 nást.21 sedadlo 16,170 kč, vzhledem ke žlučníkové kolice, jsem jí nemohla využít.
bylo mi sděleno,že jsem tak mohla učinit jen do 29.8.,
žádám o vysvětlení a vrácení peněz, nikde na místence není toto uvedeno, všude se vrací peníze do půl hodiny před odjezdem
jana.olivova@centrum.cz
nevrácení peněz za včasné vrácení místenky
vrácení peněz
|
Tweet |
Společnost AZ BUS & TIR PRAHA s.r.o. provozuje pravidelné vnitrostátní linky, na které je možno zakoupit v předprodejních místech AMSBUS jízdenku s místenkou, případně si ji lze zakoupit prostřednictvím tohoto systému online.
Jedná se o smluvní přepravní podmínky pro rezervaci a prodej jízdenek v Předprodejním a rezervačním systému pravidelné autobusové dopravy AMSBus.cz.
Podmínky předprodeje jízdenek (ať už klasických jízdenek zakoupených v "kamenných" kancelářích AMSBUS nebo e-jízdenek zakoupených prostřednictvím internetu včetně zajištění míst k sezení v autobusech) tak, jak jsou níže uvedeny, tvoří neoddělitelnou součást přepravní smlouvy mezi cestujícím a dopravcem provozujícím příslušný autobus (dále jen dopravce).
Jejich zakoupením cestující přistupuje na tyto podmínky. Jízdenky lze vrátit dle těchto smluvních podmínek nejpozději v termínech a se srážkami stanovenými dopravcem, které jsou na jízdenkách uvedené.
Klasické jízdenky pouze v prodejní době kanceláře a e-jízdenky pouze prostřednictvím internetové aplikace e-AMSBUS.
Pokud cestující jízdenku nepoužil proto, že příslušný spoj byl zrušen nebo opožděn na odjezdu o více než 30 minut, bude mu jízdné vráceno beze srážky.
Systém AMSBus.cz zajišťuje rezervaci a prodej jízdenek na stanovené autobusové spoje dopravců v jimi definované předprodejní době. Provozovatelem systému je ČSAD SVT Praha s.r.o. se sídlem Křižíkova 4-6, 186 00 Praha 8.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.