Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ohledně vzniklé situace je vhodné informovat přímo společnost. Za včasné a řádné doručení zboží je odpovědný prodávající, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost je možné kontaktovat e-mailem na info@mediashop.cz, telefonicky na +420 234 261 900, či doporučeným dopisem s dodejkou na adresu sídla společnost Mediashop GmbH, SchneiderstraBe 1, Top 1, Neunkirchen 2620.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.