Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
S vaší CK jsem v minulosti již absolvovala několik lyžařských zájezdů . Jelikož jsem byla vždy velmi spokojena s kvalitou vašich služeb, opět jsem letos u vás zakoupila lyžařský zájezd a přivedla jsem vám i nové zákazníky
Letos jsem opět u vaší CK jsem zakoupila zájezd na lyže v termínu 21.3. až 25.3..2024.. O spokojenosti se v tomto případě nedá vůbec mluvit. Během cesty do Itálie došlo ke ztrátě mého zavazadla - taška na lyžáky. V této tašce kromě lyžáků bylo i vybavení na lyže - lyžáky, lyžařská helma, lyžařské brýle , 2x lyžařské rukavice ( z toho 1 úplně nové nepoužité)., další drobnosti jako nákrčník a čelenka).
Po příjezdu do Aprica a zjištění , že taška v autobusu není, jsem kontaktovala vašeho delegáta , řidiče , vaši CK.
Po návratu jsem opět škodu řešila s vaší CK a dopravcem ( přehazovali si mne jako horký brambor).
Vzhledem k tomu, že smlouvu o službách mám uzavřenou s vaší CK , žádám náhradu škody po vaší CK..
Přikládám soupis věcí v tašce a přeposílám email.
Žádám o náhradu škody mně vzniklé. Pro mne jako důchodce je tato částka důležitá.
Děkuji za odpověď a rychlé řešení .
Václava Havířová
***
Seznam věcí ve ztraceném zavazadle:
Žádám o náhradu škody za ztracené zavazadlo a věci v něm , které jsou uvedeny výše uvedeny v seznamu.
|
Tweet |
Dle přepravních podmínek společnosti platí, že v případě, že dojde ke ztrátě, odcizení či poškození zavazadel, musí být tato skutečnost cestujícím neprodleně oznámena řidiči či pověřenému zaměstnanci dopravce, a to ihned po zjištění této skutečnosti. Řidič či jiný pověřený pracovník dopravce je povinen cestujícímu poškození, ztrátu či odcizení zavazadla písemně potvrdit.
Z přepravních podmínek také nepřímo vyplývá, že za ztrátu zavazadla je odpovědný dopravce. Spotřebitel by se měl tedy s nárokem na náhradu škody obrátit na něj.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.