Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#76403Neprofesionalita, arogance a lživé údaje

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2024, před 8 měsíci

Michael Ott

Znění stížnosti

15. května měla zásilkovna doručovat mou zásilku na adresu, přišla mi standardní SMS s časem doručení, ještě ani neuplynul a už mi přišla SMS, že z technických důvodů zásilka nemohla být doručena a že bude doručena následující den. 16. května se vrátila zpět na depo, poté naskočila informace, že zásilka bude převezena na výdejní místo - to uvedeno nebylo, tak jsem volal, co a kam a proč nebyl doručena včera, paní mi sdělila, že to bylo pochybení řidiče, že nestihl rozvézt všechny zásilky a že na výdejní místo nejede, ale má jí opět na autě a doručuje se, ať počkám na SMS, přišla SMS s časem doručení, poté, co času uplynul, jsem se koukl do aplikace, že se doručuje na mně vzdálené výdejní místo do Dobřichovic, tak volám znovu, proč tam, paní mě ujišťuje, že nebude v Dobřichovivích, ale v Čisovicích, ujišťuji se, proč dnes zásilku nedoručil, že jsou 3 hodiny odpoledne, tak snad ještě pracuje, prý je to zase pochybení řidiče a je to na stížnost, mi bylo sděleno, říkám, aby mi do hodiny zavolal, že se s ním domluvím, poté volala jiná pani a sdělila mi, že mi zásilku uloží na Mníšku, údajně není u nás siginál a nemůže zásilku doručit. Dotázal jsem se, co má siginál společného s tím, že mi zásilku nemůže předat, protivná paní odvětila, že to prostě nejde, říkám, aby jí uložil v Čisovicích, jak bylo domluveno, na to mi bylo protivným hlasem sděleno, že v Čisovicích už byl a že se tam už vracet nemůže. Nechápu lživé informace v aplikaci ze strany zásilkovny a jiné informace, co řeknou na telefonu, jednání není na profesionální úrovni, telefon mi protivná pani nakonec položila. Rozhodně nedoporučuji, již nebudu zásilkovnu využívat, ani jí doporučovat.


Produkt

Vše uvedeno v textu


Požadované řešení

Proškolit svůj tým, aby jednal na profesionální úrovni, nebo přenechat tuto práci konkurenci, která ví, co dělá.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2024 08:25, před 8 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.5.2024 12:23, před 8 měsíci

Dobrý den, pane Otte, omlouváme se, takovýto postup doručení rozhodně není standardní. Pošlete nám prosím trasovací číslo vaší zásilky, necháme prověřit, co přesně se stalo, a postaráme se o nápravu. Uděláme vše pro to, aby se nic podobného neopakovalo. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2024 13:51, před 7 měsíci

Žádáme spotřebitele o doplnění společností požadovaných informací případně o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází. Spotřebitel má také možnost stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.6.2024 09:40, před 7 měsíci


Michael Ott

Číslo případu:

***

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.6.2024 13:39, před 7 měsíci

Dobrý den, děkujeme za upřesnění trasovacího čísla. Předáme věc k řešení odpovědným nadřízeným, postarají se o to, aby se stejná situace už nestala. Ještě jednou se omlouváme. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2024 09:14, před 6 měsíci

Děkujeme stranám za reakce. Číslo případu, které uvedl spotřebitel, bylo přemístěno do referenčních údajů.

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2024 10:29, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitele opětovně o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.9.2024 10:33, před 4 měsíci


Michael Ott

Dobrý den,

Poslední reakce zásilkovny je zde ve znění:

Dobrý den, děkujeme za upřesnění trasovacího čísla. Předáme věc k řešení odpovědným nadřízeným, postarají se o to, aby se stejná situace už nestala. Ještě jednou se omlouváme. Nikola, tým Zásilkovny


Předají prý věc k řešení odpovědným nadřízeným, ale odpověď, co se stalo a proč stále nemám.


Žádám o vyjádření někoho kompetentního.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.9.2024 14:08, před 4 měsíci

Dobrý den, stížnost byla přiřazena vám jako spotřebiteli, proto jsme o průběhu nemohli informovat, neměli jsme k odpovědím přístup. Dle vyjádření z příslušného depa se jednalo o novou kurýrku, která po zaučení poprvé vyjela sama. Jelikož doručování na její trase neproběhlo optimálně, byla s ní ještě týž den ukončena spolupráce. Věříme proto, že už se nic podobného nestane a doručení příštích zásilek na vaší adrese proběhne hladce, jak jste zvyklý. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.9.2024 15:42, před 4 měsíci


Michael Ott

Hodnocení: