Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76416Násilné chovanie personálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2024, před 8 měsíci

Jana Zicha

Znění stížnosti

S dcérkou som cestovala z Prahy do Bratislavy vlakom 7.15 z pražskej hlavnej stanice. Meškal 15 minút.
Za Moravou na Slovensku pred Kútami sme sa s dcérou presunuli do detského kupé v inom vozni.
Prišiel steward a agresívnym spôsobom začal nástojiť, že tam nemáme čo robiť, že to je iná trieda a musíme doplatiť cestovné. Tak že dobre. Kupé je síce prázdne až do Bratislavy,ale kluďne teda doplatím od miesta kedy sme sa presunuli.. Steward nám však dal prirážku akoby sme cestovali z Prahy.
To som odmietla zaplatiť.
Povedal len,že to je porušenie dopravných podmienok a že máme opustiť vlak.
To som odmietla.
Potom začal byť fyzicky agresívny a s ďalším stewardom mi zobrali batožinu, chytili ma za rameno a začali ťahať von z kupé,že nás s dcérkou vyhadzujú z vlaku. To sme už stáli v Kútoch.
Odmietla som vystúpiť. Zavolali políciu. Dcérka sa rozplakala.
Stewardi sa chovali slovne a fyzicky agresívne. Napádali ma pred dcérkou.
Po chvílke mi došlo,že s takto nastavenými ľuďmi nemá zmysel pokúšať sa o konverzáciu a prešla ma chuť docestovať s nimi do Bratislavy. Vystúpili sme s dcérkou z vlaku.
Potom k nám prišli s lístkom v ktorom si dovoľujú pýtať odomňa po tomto všetkom ešte zaplatenie 30 500 Kč za meškanie ich vlaku.

Vrchol arogancie a neslušnosti, ktorý nemá obdoby. S firmou Regiojet som navždy skončila a nikdy ich už na cestovanie nepoužijem.

Žiadam o odškodnenie za ukradnutý čas, lístok Kúty - Bratislava a hlavne za hrubé vulgárne chovanie personálu.

Jana Zicha


Produkt

Spoj RJ1041


Požadované řešení

Žiadam odškodnenie za ušlý čas,ukradnuté cestovné Kúty- Bratislava, no hlavne za hrubé agresívne chovanie personálu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2024 21:36, před 8 měsíci

Dětské kupé se dle stránek společnosti nachází v časti třídy Standard. Do dětského kupé (místa 61-66 třídy Standard) je možný vstup pouze s platnou místenkou. Místenka přitom platí pouze v kombinaci s platným jízdním dokladem, a to na místo, ve vlaku a do stanice, které jsou
na ní uvedené.

Dle přepravních podmínek má cestující právo na změnu jízdného na vyšší cestovní třídu pouze s doplatkem za změnu třídy. Doplatek lze uhradit u pokladní přepážky, nebo ve vlaku a je možné jej vystavit pouze k platnému jízdnímu dokladu. Doplatek platí pouze s jízdním dokladem, jehož číslo je na něm uvedeno, nebo kreditovou jízdenkou ke které se doklad vztahuje, a jejíž číslo je na něm uvedeno. Doplatek jízdného do vyšší cestovní třídy se vypočítá jako rozdíl mezi vybranou vyšší třídou z obyčejného jízdného daného spoje a cenou zaplacenou cestujícím s původní nižší třídou.

V tomto případě je vhodné stížnost směřovat přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Pokud by došlo k fyzickému napadení spotřebitelky, mohla by zvážit podání trestního oznámení na PČR.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2024 16:31, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.