Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
30. 8. 2015 v 15:10 h jsem jela autobusem z Jindřichova Hradce do Prahy (linka 790880/1 ČL 10440/1163500). Při přistavení autobusu na hlavní nádraží jsem přemýšlela, zda do busu nastoupit či ne, vypadalo to, že cestou upadnou postupně plechy, zrcátko přidělané lepenkou, nešly otevřít zadní dveře, v buse nebyla klimatizace, tak nám alespoň pan řidič otevřel střešní okno, což moc nepomohlo, když bylo přes 30°C, různě "zalátaná" místa v buse (na stropě apod.). Dále se nebudu rozepisovat, bylo by spousty připomínek, takže závěrem jen konstatuji, jak může někdo takhle podnikat! S touto firmou nikdy více!!!
Autobus Renault R1 3A1 8100
Vyměnit vozový park, ale ne starý za starý, ale kvalitní a odpovídající roku 2015.
|
Tweet |
K provozování autobusové dopravy je nutné úřední povolení v podobě koncese. Tuto koncesi uděluje příslušný krajský úřad, odbor dopravy. Pokud se jedná o hlavní město Praha(dle sídla provozovatele autobusu), příslušným úřadem bude Magistrát hlavního města Prahy, pravděpodobně odbor dopravních agend (případně dopravně správních činností).
V případě podezření, že autobusový dopravce užívá k přepravě osob vozidlo s nevyhovujícím technickým stavem, je možné dát podnět na výše uvedený odbor dopravních agend příslušného krajského úřadu. Podnět doporučujeme podat písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou, a požádat úřad o vyrozumění o přijatých opatřeních na základě provedeného šetření.
Ohledně nevyhovujícího technického stavu autobusu je možné v krajním případě podat i trestní oznámení na Policii ČR, pokud by stav autobusu mohl způsobit obecné nebezpečí. Podnět se podává opět písemně (poštou) nebo ústně do protokolu. Za technický stav autobusu odpovídá jeho provozovatel.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.