Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#76441Nevhodné chování řidičů přepravní společnosti

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2024, před 8 měsíci

Renata Bradáčová

Znění stížnosti

Dne 16.5.2024 mi v odpoledních hodinách zavolal řidič přepravní společnosti s tím, že mi veze nábytek. Už dopředu si zjišťoval, zda se jedná o rodinný dům či patrový a s výtahem. Podotýkám, že jsem si jela objednat nábytek přímo do Sconta a prodavačce jsem sdělila, že potřebuji nábytek vynést do 3 patra, dům je bez výtahu a že se jedná o bytovku a také kus nábytku odnést. Všechny tyto služby jsou zpoplatněny a také mi byly řádně naúčtovány, ještě týž den jsem vše zaplatila.
Pan řidič byl u domu , volal a již v telefonu zvyšoval hlas, že si musím dát auta na stranu,(což připusťme u bytovky dost dobře nejde), že tam stát nebude a kdesi cosi. Sešla jsem dolů, vyběhl z auta a začal slušně řečeno řvát, že zboží vyháže na chodník, požádala jsem ho, ať popojede dál, že jsem si vynesení zaplatila a bylo mi řečeno, že za 450 Kč on to dělat nebude a buď to vyhodí na chodník, ať si s tím dělám ,co chci a nebo jede, tak jsem mu řekla ať jede. Šel do auta s tím, že vymýšlím nechci psát co a že jsem dámské přirození. Toto velmi hrubé a nekorektní jednání se mně velmi dotklo.
Ještě týž den jsem napsala stížnost s tím, že odstupuji od smlouvy a požaduji vrácení peněz, zatím se nikdo neozval.
Na jednání prodavačky si stěžovat nemohu, vše věděla a řekla, že chlapci z přepravy jsou zvyklí. No to nevím.
Nicméně nikdy více si v tomto řetězci nic kupovat nebudu a po zkušenosti s přepravcem to snad ani nikomu nedoporučuji. Cena nevyváží hrubé jednání.
Renata Bradáčová


Produkt

Zrcadlo, policová skříň 3x, barový stůl, 2 barové židle a knihovna


Požadované řešení

Jako omluvu bych přijala 20% slevu za nepřijatelné chování a samozřejmě dodání zboží, ale se slušným řidičem a se službou, kterou jsem požadovala (výnos a odnos).
V případě, že společnost Sconto nebude chtít slevu dát, tak požaduji vrácení celé zaplacené částky za vybrané zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2024 07:19, před 8 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Pokud nebyla služba (výnos a odnos) poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu.

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Odstoupení od smlouvy však není možné v případě, kdy spotřebitel zboží zakoupil v kamenné prodejně. Pokud by společnost odstoupení od smlouvy i přesto umožnila, jednalo by se o čistě smluvní ujednání a záleželo by tedy, jaké podmínky byly mezi stranami sjednány.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.6.2024 13:50, před 8 měsíci

Dobrý den,

celou situaci jsem nechal prověřit. Přepravce k Vám jel ve Vámi zmiňované době, ve chvíli, kdy Vám volal už měl za sebou dvě cesty kolem celého bloku bytovek, kde hledal místo k zaparkování. Bytovky mají vchod směrem do jednosměrné ulice, kde byla podél všude zaparkovaná vozidla (máme i fotografii z místa) a na komunikaci nebylo možné stát. Řidič Vás prý požádal (samozřejmě nevím, na kolik byla na místě situace vyhrocená), zda byste nedokázala požádat někoho ze sousedů, jestli by na chvíli vyložení nábytku nemohl přeparkovat. Dle jeho tvrzení mu bylo odpovězeno, že to není možné a ať si najde místo ke stání někde dál, že jste si vše zaplatila a že je Vám jedno, kde bude stát. Na toto Vám přepravce oponoval, že není možné nosit těžký nábytek z takové dálky. Toto je samozřejmě jeho interpretace. Každopádně služby (doprava, výnos atd.) jsme schopni realizovat jen při součinnosti zákazníka a podmínkách k tomu vhodných na místě samém. V současné chvíli už vidím zakázku jako dodanou (4.6.) včetně služby likvidace starého nábytku.

S pozdravem
J. Hušek, SCONTO Nábytek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2024 14:23, před 6 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Tímto žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného (tj. dodání zboží včetně likvidace starého nábytku), popř. o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2024 22:13, před 5 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému uzavíráme stížnost s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.