Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 15.05.2024 mi přišla SMS o tom, že mi bude doručena zásilka z ciziny mezi časem 13:20 až 15:20. V informacích bylo též číslo na kurýra, na které bylo s odstupem času voláno cca 10x. Pokaždé telefon vytípl a nikdo se zpětně neozval, že zásilku nedoručí. CCA V čase 16:45 bylo voláno na infolinku, kde nejsou schopný mi říct informace než ty, které Vím sám. Odkázali mě na Depo 701 (Praha - Malešice) s Tímto depem jsou neustále problémy a v životě se tam člověk nedovolá ani na jedno z uvedených čísel, Viz celkové recenze na tohle příšerné depo v řádu několika let.
Česká Pošta si nechala i proplatit clo, které nebylo zrovna levné k ceně zboží a proto bych i předpokládal nějakou profesionalitu.
Večer téhož dne se u zásilky objevila změna statusu - Adresát nezastižen.
Rovnou Vás informuji, že kurýr nebyl schopný ani zvednout telefon a zavolat, že je na místě.
Na informaci o selhání doručení byla adresa o ulici vedle, která se neshodovala s místem doručení.
Žádný kurýr od České pošty ani ulicí neprojel, ve schránce nebylo ani zanecháno žádné avízům.
Obracím se tímto na Vás přes D-Test a rád bych od české pošty obdržel nějakou Kompenzaci, jelikož jsem ztratil celý den čekáním doma na kurýra.
děkuji a s pozdravem,
Jan Vyleta
Požaduji urgentní doručení zásilky a kompenzaci za vzniklé komplikace, které vznikly vinou toho, že jsem celý den musel čekat doma na zboží, které nebylo doručeno.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.