Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76449Zpoždění vlaku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 21 minut

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2024, před 8 měsíci

Šárka Mikysková

Znění stížnosti

19.5. Vlak z Žiliny odjíždějící v 7:05 se porouchal cestou do Prahy Vršovice. Neúspěšnou opravou lokomotivy a potom následné řešení přistavení lokomotivy z Olomouce vzdálené 10 min od místa havárie se nabralo zpoždění dosahující 116 min. Velké zpoždění vlaku ovlivnilo moji pracovní příležitost, dále neočekávaně zdrželo celou 4 čelnou rodinu mého přítele a nefunkčnost elektřiny zhoršila náš prožitek z cesty.
Jízdenky jsme měli zakoupené přes internet v ceně 1 675 kč.


Produkt

Porouchání se lokomotivy vlaku EC 220 na cestě Žilina - Praha Vršovice v úseku před Olomoucí.


Požadované řešení

Ráda bych byla kdyby se mě a rodině mého přítele dostalo kompenzace ceny za lístky vhodné k danému zpoždění našeho vlaku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2024 10:20, před 8 měsíci

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.