Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
19.5. Vlak z Žiliny odjíždějící v 7:05 se porouchal cestou do Prahy Vršovice. Neúspěšnou opravou lokomotivy a potom následné řešení přistavení lokomotivy z Olomouce vzdálené 10 min od místa havárie se nabralo zpoždění dosahující 116 min. Velké zpoždění vlaku ovlivnilo moji pracovní příležitost, dále neočekávaně zdrželo celou 4 čelnou rodinu mého přítele a nefunkčnost elektřiny zhoršila náš prožitek z cesty.
Jízdenky jsme měli zakoupené přes internet v ceně 1 675 kč.
Porouchání se lokomotivy vlaku EC 220 na cestě Žilina - Praha Vršovice v úseku před Olomoucí.
Ráda bych byla kdyby se mě a rodině mého přítele dostalo kompenzace ceny za lístky vhodné k danému zpoždění našeho vlaku.
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.