Společnost


Gold Hair s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76461Nekvalitní vlasy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2024, před 8 měsíci

Lucie Alexandra Víchová

Znění stížnosti

Koupila jsem 100ks východoevropských vlasů v délce 64cm, metoda MR. Vlasy, které mi byly poslány vypadaly opravdu krásně. Již po prvním umytí byly vysušené a vypadaly nezdravě, jakobych je používala několik měsíců. Kontaktovala jsem prodejce a začala řešit sundání. Během čekání na sundání se mi zacuchávaly a docházelo k extrémnímu uvolňování vlasů ze spojů keratinu a to i když jsem do vlasů sáhla prsty. Problémy jsem popsala v reklamačním protokolu a po měsíci mi byly vlasy vráceny s tím, že se reklamace neuznává a celé je to moje chyba.
Co se vypadávání týče, podle paní, se kterou jsem ten samý den mluvila, je to běžné a je v pořádku ztráta 10% objemu. Prý vlasy pročesávali a nevypadávaly. Když jsem do vyreklamovaných sáhla prsty, zůstávaly mi opět v ruce. Paní si trvala na svém s tím, že je to tvrzení proti tvrzení. Ptala jsem se několika kadeřnic, které prodlužují vlasy a ty potvrdily, že v takovém množství by vlasy vypadávat rozhodně neměly. Určitě ne v případě, kdy je keratin úplně nový a na připevnění vlasů se používá metoda micro ring.
Můj problém není ani zdaleka ojedinělý. Na internetu jsem nalezla další zákaznice, a není jich málo, které měly s firmou Goldhair stejné problémy jako já a to včetně problémů s reklamací a přístupem prodejce.


Produkt

Východoevropské vlasy, metoda microring


Požadované řešení

Ráda bych, aby mi byla vrácená celá částka za zakoupené vlasy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2024 08:38, před 8 měsíci

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2024 15:35, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2024 15:05, před 2 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.