Počet nahlášených stížností: | 86 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 33 |
Na mobilu jsem vyhledával relevantní informace z katastru. po kliknutí na parcelu která mne zajímala se dole na obrazovce objevil text: tato služba vás bude stát 99Kč. Divné mi to nebylo ani po tom co jsem byl vyzván k vyplnění informace o mém telefonním čísle, protože může jít o ochranu proti robotům pracujícím na vyhledávání v katastru. Poté jsem byl vyzván k zaplacení této částky a následně jsem ji potvrdil. Po odeslání mi přišla sms s přístupovým kódem ovšem na nějakou stránku vemoplay.com
Následně jsem službu ukončil zadáním STOP PLAY na stejné číslo. Poté mi přišla sms "Odběr Vemoplay byl zrušen! znovu zaplacení 99Kč
Myslím, že postup nabízejícího je zavádějící a z hlediska běžného uživatele ztěžka rozpoznatelný. Proto žádám o prošetření poskytovatele služby
Komunikace z čísla 90211 a 60211099 vcz@e-help.cc/296363199 vcz@e-help.cc Vas pristupovy kod pro Vemoplay je ***. Navstivte https://cz.vemoplay.com/dologin/454269
Vrácení 2x99Kč a nastolení řešení s vyhledáním provozovatele této podvodné služby, která se tvářila jako platba katastrálnímu úřadu
|
Tweet |
Před objednáním jakékoliv služby spotřebitelům doporučujeme, aby si řádně přečetly podmínky služby, aby předešli obdobným problémům.
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Co se týče uplatnění reklamace, je možné vyúčtování dle informací dostupných z webových stránek společnosti (viz více na: https://www.atspraha.cz/) reklamovat na telefonním čísle + 420 296 363 199.
Další kontakty na společnost ATS Praha s.r.o.:
- sídlo: Kubánské náměstí 1391/11, 10000 Praha
- e-mail: info@atspraha.cz
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.