Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76463Neochota od paní na lince při nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2024, před 8 měsíci

Marie Šubrtová

Znění stížnosti

Dne 17.5.2024 nám byla doručována zásilka bez předchozího upozornění, že zásilku budou doručovat. S řidičem bylo domluveno, že zásilku doručí dnes 20.5.2024 v 10 hodin. Manžel si vzal dovolenou , ale ve 14 hodin ještě zásilka nebyla doručena. Po nepříjemném hovoru s paní na infolince mi bylo sděleno, že zásilku nikdo nenaložil tudíž se doručovat dnes nebude!!!!!!! Dále mi bylo sděleno, že doručujete pouze v dopoledních hodinách, ale chyba nebyla na naší straně, takže očekáváme, že zásilku doručíte, tak abychom si již dovolenou brát nemuseli, to znamená od 14.30 v kterýkoliv den.
Neuvěřitelná neochota vyjít vstříc zákazníkovi na straně paní na infolince.
Bohužel jsme si vaši společnost nevybrali, a jsme odkázáni na firmu, ze které nám zboží posílají, ale i ty upozorníme na vaši neochotu a neprofesionální jednání.


Produkt

číslo zásilky 3116000180475


Požadované řešení

Prosím o vyřešení naší stížnosti doručením v odpoledních hodinách, abychom si již nemuseli brát dovolenou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2024 11:21, před 8 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Geis CZ s.r.o. Kontakty na společnost nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.geis-group.cz/cs/kontakt#mailform.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2024 16:45, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.