Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den
Inzeroval jsem lístky na QF 2 Mistrovství světa v ledním hokeji. Lístky byli prodány a já chci nahrát vstupenky, ale vstupenky mi nelze nahrát, zkoušel jsem to s mobilu i s dalších 2 PC. Několikrát jsem kontaktoval podporou že mi to nejde, posílali mi jen pořád návod dle kterého to nešlo. Tak jsem se rozhodl prodat lístky jinde. A na viagogo napsal že prodej ruším, když při nahrávání vstupenek "spadne" stranka ale ti mi vyhrožují že po mě budou chtít 100% ceny vstupenek+ další poplatky. Jak ty peníze ze mě chcou dostat, to by se byli schopní soudit?
Zrušení mého prodeje.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že jakmile prodávající nabídne vstupenky k prodeji, kupující tyto vstupenky zakoupí a prodávající prodej potvrdí, je prodávající odpovědný za dokončení transakce s přesně těmi vstupenkami, které prodávající uvedl. Prodej vstupenek musí být uskutečněn nejpozději v termínu dodání sděleném prodávajícímu v době prodeje.
Pokud prodávající nabídne vstupenky k prodeji, potvrdí prodej a poté nebude schopen vstupenky dodat, vyhrazuje si společnost viagogo právo prodej prodávajícího zrušit, najít pro kupujícího náhradní vstupenky a prodávajícímu může být účtován poplatek za výměnu či jiné obdobné poplatky.
V tomto případě se však prodávající pokoušel vstupenky řádně nahrát a kontaktoval s tímto problémem i zákaznickou podporu a proto se domníváme, že by společnost neměla spotřebiteli účtovat poplatky za neuskutečněný prodej.
Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky, přičemž pro Českou republiku je na stránkách uvedeno telefonní číslo +420 228 883 086,
- e-mailem na customerservice@orders.viagogo.com,
- přes zákaznický účet na stránkách společnosti.
Pokud spotřebitel uzavřel smlouvu na stránkách www.viagogo.com, www.viagogo.be, www.viagogo.es nebo www.viagogo.fr uzavírá smlouvu se společností viagogo Entertainment Inc., která sídlí v USA. Jestliže spotřebitel prodává či kupuje vstupenky na jiné doméně či v aplikaci viagogo uzavírá smlouvu se společností viagogo AG.
Dle obchodních podmínek společnosti viagogo AG (https://www.viagogo.com/cz/Help/Buyer/11) je možné se v případě nevyřešení sporu smírnou cestou obrátit na Českou obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku či v USA), může se taktéž spotřebitel obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.
Pro Švýcarsko (viagogo AG):
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Pro USA (viagogo Entertainment Inc.):
Dozorovým orgánem je v tomto případě Federal Trade Commission (https://www.ftc.gov/), přičemž podnět lze podat skrze formulář dostupný z tohoto linku - https://reportfraud.ftc.gov/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.