Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#76471Nemožnost nahrání lístků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2024, před 8 měsíci

David Matuš

Znění stížnosti

Dobrý den

Inzeroval jsem lístky na QF 2 Mistrovství světa v ledním hokeji. Lístky byli prodány a já chci nahrát vstupenky, ale vstupenky mi nelze nahrát, zkoušel jsem to s mobilu i s dalších 2 PC. Několikrát jsem kontaktoval podporou že mi to nejde, posílali mi jen pořád návod dle kterého to nešlo. Tak jsem se rozhodl prodat lístky jinde. A na viagogo napsal že prodej ruším, když při nahrávání vstupenek "spadne" stranka ale ti mi vyhrožují že po mě budou chtít 100% ceny vstupenek+ další poplatky. Jak ty peníze ze mě chcou dostat, to by se byli schopní soudit?


Požadované řešení

Zrušení mého prodeje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2024 09:30, před 8 měsíci

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že jakmile prodávající nabídne vstupenky k prodeji, kupující tyto vstupenky zakoupí a prodávající prodej potvrdí, je prodávající odpovědný za dokončení transakce s přesně těmi vstupenkami, které prodávající uvedl. Prodej vstupenek musí být uskutečněn nejpozději v termínu dodání sděleném prodávajícímu v době prodeje.

Pokud prodávající nabídne vstupenky k prodeji, potvrdí prodej a poté nebude schopen vstupenky dodat, vyhrazuje si společnost viagogo právo prodej prodávajícího zrušit, najít pro kupujícího náhradní vstupenky a prodávajícímu může být účtován poplatek za výměnu či jiné obdobné poplatky.

V tomto případě se však prodávající pokoušel vstupenky řádně nahrát a kontaktoval s tímto problémem i zákaznickou podporu a proto se domníváme, že by společnost neměla spotřebiteli účtovat poplatky za neuskutečněný prodej.

Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky, přičemž pro Českou republiku je na stránkách uvedeno telefonní číslo +420 228 883 086,
- e-mailem na customerservice@orders.viagogo.com,
- přes zákaznický účet na stránkách společnosti.

Pokud spotřebitel uzavřel smlouvu na stránkách www.viagogo.com, www.viagogo.be, www.viagogo.es nebo www.viagogo.fr uzavírá smlouvu se společností viagogo Entertainment Inc., která sídlí v USA. Jestliže spotřebitel prodává či kupuje vstupenky na jiné doméně či v aplikaci viagogo uzavírá smlouvu se společností viagogo AG.

Dle obchodních podmínek společnosti viagogo AG (https://www.viagogo.com/cz/Help/Buyer/11) je možné se v případě nevyřešení sporu smírnou cestou obrátit na Českou obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku či v USA), může se taktéž spotřebitel obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Pro Švýcarsko (viagogo AG):
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Pro USA (viagogo Entertainment Inc.):
Dozorovým orgánem je v tomto případě Federal Trade Commission (https://www.ftc.gov/), přičemž podnět lze podat skrze formulář dostupný z tohoto linku - https://reportfraud.ftc.gov/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2024 18:59, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.