Společnost


Foglik s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

30%
70%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#7648Nedodání zaplaceného zboží, odmítavá komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2015, před 9 lety

Jana Šperková

Znění stížnosti

Dne 20.3.2015 jsem objednala a řádně zaplatila zboží. Do dnešního dne tj.31.8.2015 nebylo dodáno. Nejdříve se mnou pan Foglík komunikoval , přislíbil vyřešení , ale stále se nic nedělo , po né málo telefonátech , které hradím samozřejmě já, mi řekl ,že zboží bylo zasláno, na mých stránkách je stále s otazníkem ,jako nevyexpedované,prý to zjistí u dovozce, ale ono nic. Několikrát jsem psala na mail ,ale také bez úspěchu.Nyní mi již telefon nebere a odpověď ,nebo zboží není. Je to pro mne velkým zklamáním a už nevěřím , že se dočkám vyřešení.Kosmetika je kvalitní ,ale přístup pana Foglíka jí kazí reputaci.Takže vy ostatní kteří jste na tom jako já , přeji pevné nervy. S pozdravem Jana Šperková,Chodov


Produkt

objednané a zaplacenézboží, částka 661,50 Kč


Požadované řešení

Pokud to půjde, požaduji zaslání zboží , v opačném případě vrácení peněz ,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2015 10:02, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitelka kupní cenu ve výši 661,50 Kč již uhradila dne 20.3.2015, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Dlužník v prodlení dále odpovídá za škodu, která tímto prodlením může vzniknout věřiteli.

V případě, že není zboží dodáno ani po výzvě k dodatečnému plnění, má tedy kupující právo dle § 1978 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz.

Odstoupení od smlouvy je jednostranné právní jednání, které nepodléhá souhlasu druhé strany. Odstoupením se smlouva od počátku ruší, účastníci si mají vzájemně vrátit to, co si poskytli. Odstoupení od smlouvy doporučujeme zaslat prodejci písemně, nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou, na adresu uvedenou ve veřejném rejstříku na internetových stránkách Ministerstva spravedlnosti. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci odstoupení od smlouvy účinné.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, doporučujeme prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nezavazuje k podání žaloby k soudu. Dlužníka jejím zasláním věřitel zároveň upozorní, že má možnost uhradit dluh bez dalších soudních nákladů. Pro formulaci předžalobní výzvy může spotřebitel využít vzor, který je dostupný v níže uvedeném odkazu.

/www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva

Spotřebitelka v případě nereakce podnikatele na výzvu k plnění, popřípadě nevrácení zaplacené částky za zboží na základě odstoupení od smlouvy, může rovněž zvážit podání trestního oznámení na podnikatele vzhledem k množícím se stížnostem na tento subjekt. Tato skutečnost pomůže Policii při šetření skutečností, zda byly naplněny znaky trestného činu podvodu (podmínkou je způsobená škoda ve výši alespoň 5000 Kč, která se u vícero poškozených sčítá). V případě, že by bylo se subjektem zahájeno trestní řízení, bylo by možné požadovat náhradu škody v jeho rámci. Je tedy vhodné informovat Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s oznámením naloženo.

Na majetek společnosti Foglik s.r.o. byla dle zápisu z 29. června 2015 v obchodním rejstříku uvalena exekuce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2015 22:46, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.