Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#76480Nedostatečná komunikace, nedodání zásilky na adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2024, před 8 měsíci

Lucie Cacková

Znění stížnosti

Dnes již po třetí jsem doma a zásilku si musím jít vyzvednout na výdejní místo. Ze včera mám dokonce zásilku někde úplně jinde než dnes. Takže za mě služba úplně k ničemu. Volala jsem na infolinku,kde mi pan neuměl pomoct,protože řidiči prý volají z automatu a zpátky se jim nikdo nedovolá. Takže když borcovi řeknu,že jdu dolů pro zásilku,trčím tam 15 min a řidič nikde. Proč nezavolá? Když já se mu dovolat nemůžu.


Požadované řešení

To si musíte vyřešit snad sami,ne?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2024 10:20, před 8 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.5.2024 15:28, před 8 měsíci

Dobrý den, paní Cacková, řidiči se soustředí primárně na řízení a doručování, proto není možné se jim dovolat. Kurýr by vám rozhodně měl sám zavolat, jakmile je na smluvené adrese. Moc se omlouváme, pakliže tak neučil, jedná se nejspíše o selhání jednotlivce. Když nám napíšete trasovací číslo přes kontaktní formulář (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular), postup kurýra dodatečně prověříme a případně se postaráme o nápravu. Uděláme vše pro to, aby se nic podobného už nestalo. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 09:40, před 7 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2024 08:53, před 6 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.