Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dnes již po třetí jsem doma a zásilku si musím jít vyzvednout na výdejní místo. Ze včera mám dokonce zásilku někde úplně jinde než dnes. Takže za mě služba úplně k ničemu. Volala jsem na infolinku,kde mi pan neuměl pomoct,protože řidiči prý volají z automatu a zpátky se jim nikdo nedovolá. Takže když borcovi řeknu,že jdu dolů pro zásilku,trčím tam 15 min a řidič nikde. Proč nezavolá? Když já se mu dovolat nemůžu.
To si musíte vyřešit snad sami,ne?
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Cacková, řidiči se soustředí primárně na řízení a doručování, proto není možné se jim dovolat. Kurýr by vám rozhodně měl sám zavolat, jakmile je na smluvené adrese. Moc se omlouváme, pakliže tak neučil, jedná se nejspíše o selhání jednotlivce. Když nám napíšete trasovací číslo přes kontaktní formulář (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular), postup kurýra dodatečně prověříme a případně se postaráme o nápravu. Uděláme vše pro to, aby se nic podobného už nestalo. Nikola, tým Zásilkovny
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.