Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Srpen 2021 podána žádost o připojení elektřiny u ČEZ Distribuce. Od té doby zbytečné obstrukce, neochota, smyšlené překážky v realizaci, několikrát přeprojektováno apod.
Červen 2022 předschválení hypotéky.
Duben 2023 zahájení stavby RD.
Duben 2024 ukončení stavby RD.
Dům je připraven k nastěhování a my stále nemáme, bezmála po 3 letech, elektřinu připojenou. Platíme úroky hypotéky, zároveň pronájem bytu, máme dvě malé děti a zbytečné výdaje navíc za půjčování elektrocentrál atd.
To je ČEZ DISTRIBUCE, monopol na který v ČR nikdo nemá, nebo nechce mít páku. Nevěřil bych, že se toto může reálně dít.
Okamžitě připojit a ne to dál prodlužovat, stejně jako realizační “firma” TRABBAU!
|
Tweet |
Spotřebitel může podat u distributora žádost o připojení, přičemž podmínky podání žádosti o připojení a následné uzavření smlouvy o připojení poskytne spotřebiteli distributor. Následně by tedy mělo dojít k uzavření smlouvy, jejíž součástí by měly být i technické podmínky, podle kterých je nutné odběrné místo připravit.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost splnit závazek bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.