Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#76498Neoprávněně vybraná dobírka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2024, před 8 měsíci

Edita Jindrová

Znění stížnosti

Řidič PPL neoprávněně vybral dobírkovné 595,-. Přišla mi SMS, že balík bude doručen bez dobírky, ale řidič předem nevolal. Balík převzal 85letý pán (já jsem byla doma, ale když řidič nevolal, neslyšela jsem, že přijel) a bohužel starý pán zaplatil. Samozřejmě žádný doklad nedostal, řidič ho sprostě okradl. Stěžovala jsem si PPL, odpověď: Pokud pán zaplatit za zásilku je zapotřebí zaslat nám potvrzení o platbě, abychom si v systému mohli platbu dohledat. Je mi líto, ale zásilka č. *** je bez dobírky a interní systém PPL nám neukazuje, že by byla zásilka hrazena.


Produkt

Kontakt na řidiče ***, zásilka ***


Požadované řešení

Zaplacení neoprávněné dobírky 595,- společností PPL.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2024 12:16, před 8 měsíci

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Spotřebitel by však měl prokázat, že k platbě dobírky skutečně došlo.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2024 15:40, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2024 16:22, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.