Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, chtěl jsem převést kredit z Oskarta na účet, několikrát jsem volal na Oskarta tým, několikrát mi poradily s vyplněním, několikrát jsem to odeslal poštou cca á 100kč/ dopis, pokaždé zamítnuto z důvodu nesprávně vyplněné žádosti.
Vrácení nevyčerpaného kreditu na účet.
|
Tweet |
Dle podmínek služby platí, že spotřebitel může do 30 dní od přenesení telefonního čísla požádat o vrácení nevyčerpaného zakoupeného kreditu.
Pokud spotřebitel splnil veškeré podmínky, měl by mu být kredit navrácen.
V tomto případě je vhodné kontaktovat přímo společnost a požádat ji o uvedení, co je v žádosti o vrácení kreditu chybně vyplněno.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, pane Moravčíku, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Kvůli ochraně údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Pokud je číslo aktivní v naší síti na předplacené kartě a není převedeno na paušální tarif v naší síti nebo k jinému poskytovateli, nevyčerpaný kredit se nevrací.
Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, příp. o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.