Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#76507Vrácení nevyčerpaného kreditu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2024, před 8 měsíci

Eduard Moravčík

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěl jsem převést kredit z Oskarta na účet, několikrát jsem volal na Oskarta tým, několikrát mi poradily s vyplněním, několikrát jsem to odeslal poštou cca á 100kč/ dopis, pokaždé zamítnuto z důvodu nesprávně vyplněné žádosti.


Požadované řešení

Vrácení nevyčerpaného kreditu na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2024 12:23, před 8 měsíci

Dle podmínek služby platí, že spotřebitel může do 30 dní od přenesení telefonního čísla požádat o vrácení nevyčerpaného zakoupeného kreditu.

Pokud spotřebitel splnil veškeré podmínky, měl by mu být kredit navrácen.

V tomto případě je vhodné kontaktovat přímo společnost a požádat ji o uvedení, co je v žádosti o vrácení kreditu chybně vyplněno.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.6.2024 06:14, před 8 měsíci

Dobrý den, pane Moravčíku, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Kvůli ochraně údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

Pokud je číslo aktivní v naší síti na předplacené kartě a není převedeno na paušální tarif v naší síti nebo k jinému poskytovateli, nevyčerpaný kredit se nevrací.

Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2024 11:39, před 7 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, příp. o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2024 19:26, před 6 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.