Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.
Obracím se na Vás s prosbou o pomoc jelikož si nevím rady a po poradě se svým právním zástupcem chci podat na společnost be2 trestní oznámení.
Po návratu z nemocnice v pátek 28.8.25 jsem otevřela svoji email schránku a nestačila jsem se divit. Seznamovací společnost be2 mi zaslala mailem několik výhružných dopisů, že dlužím jejich společnosti ačkoliv jsem nikomu nic nepodepsala a pouze se u nich na 14 dní zaregistrovala což prezentují zdarma a po 14 dnech vše zrušila, 2594 kč a vyhrožují mi exekucí. Stalo se mi naprosto to samé co zde píše pan Jiří Vilímek.....
Naprosto to samé a nikde není do této společnosti dovolání a na nic nereagují. O této částce není v celé seznamovací společnosti ani zmínky jen blázen by se chtěl seznamovat za takovýchto drahých podmínek. Pouze Vám nabídnou VIP členství pokud si chcete prohlédnout fotky lidí kteří se chtějí seznámit, protože jsou jinak zakryté, aby jste uhradili 150 kč a po zaplacení Vám fotky odkryjí. Po 14 dnech jsem si vše ale z důvodu nemoci rozmyslela, zažádala o zrušení mého VIP členství i celkového profilu zaslala několik žádostí i emailů a naprosto nikdo nereagoval. Až přišla ted po několika měsících léčba šokem..vyhrožování exekucí a vy se nestačíte divit. Je tohle to normální??
Děkuji za Vaši ochotu mi poradit.
S pozdravem Roudná.
seznamka be2
Požaduji po společnosti písemně doložit s okamžitou platností zrušení mého profilu na jejich stránkách a že po mě tato neseriozní seznamovací společnost nepožaduje žádné peníze.
|
Tweet |
Zahraniční společnost be2 S.a.r.l. (se sídlem v Lucembursku) se zabývá poskytováním služeb internetového seznamování a tato služba je nabízena za určitých smluvních podmínek, které spotřebitel akceptuje prostřednictvím uzavření smlouvy o poskytování těchto služeb prostřednictvím internetu. Smluvní podmínky by si měl zájemce o využití této služby náležitě ještě před uzavřením smlouvy prostudovat. V právu platí totiž obecná zásada, že smluvní strany jsou uzavřenou smlouvou vázány.
Ve všeobecných smluvních podmínkách společnost uvádí následují: "Svou registrací u společnosti be2 zákazník potvrzuje, že si přečetl Všeobecné obchodní podmínky společnosti be2 a že s nimi souhlasí. Všeobecné obchodní podmínky se tím stávají součástí smlouvy. Před využitím zpoplatněného výkonu bude zákazník upozorněn na to, že výkon je zpoplatněný, a bude mu sdělena výše plateb, které bude muset v případě objednání provést."
Služby, se kterými je spojen zpoplatněný smluvní vztah, se dle obchodních podmínek společnosti prodlužují o stejnou již dříve smluvně sjednanou dobu trvání závazku, pokud spotřebitel smlouvu nevypoví během výpovědní lhůty před uplynutím smluvní doby. Zpoplatněný smluvní vztah musí být dle obchodních podmínek vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy anebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. Jedná se tedy o prolongaci. Samotná prolongace není zakázaná.
Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak. Není ale možné až po uzavření smlouvy zavázat spotřebitele k úhradě částky, se kterou neměl možnost se seznámit při uzavření smlouvy. Je tedy podstatné, zda společnost splnila informační povinnost vztahující se k ceně služby a zda byla mezi stranami sjednána opakovaná platba. V tomto konkrétním případě je tedy otázkou, jaké služby byly objednány, zda byla řádně sjednána cena a splněna informační povinnost.
Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu je účinná jen v případě, že bude podána formou výslovného, písemného prohlášení. Ačkoliv tuto podmínku považujeme ve spotřebitelských smlouvách za nepřiměřenou, jedná se o jediný spolehlivý způsob, jak spotřebitel může vypovězení smlouvy později prokázat. Doporučujeme spotřebiteli, aby z důvodu opatrnosti výpověď zaslal písemně v souladu s podmínkami služby. Výpověď je žádoucí zaslat s dodejkou a uložit si kopii výpovědi. Tímto způsobem spotřebitel bude moci prokázat, že službu řádně vypověděl a nemělo by tedy dojít k dalšímu strhávání, resp. k prolongaci smlouvy, protože závazek zanikne uplynutím doby, na kterou byl původně sjednán. Jestliže bude prolongace ze strany společnosti zrušena, měla by být úhrada za nevyužitou službu nebo její poměrná část spotřebiteli navrácena. V opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení.
Společnost dle jejího výslovného vyjádření je možné kontaktovat rovněž formou zákaznického servisu, a to prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme rovněž spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
User ID: a43760f5556166e4b0096357
Informace ohledně Vaší nemoci nás velice mrzí.
Zašlete nám prosím lékařské potvrzení v souvislosti s Vaším onemocněním/ potvrzení o pobytu v nemocnici, který Vám ve výpovědi členství zabránil, a to na následující emailové adresy: collections@be2.com.
Zaslané potvrzení bude posouzené a o výsledku šetření budete co nejdříve informovaná.
S pozdravem,
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
____________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Dobrý den.
Z Vaší odpovědi a reakce společnost be2 jsem opravdu šokovaná.
Nemáte jakékoliv právo na moje lékařské potvrzení o mém onemocnění a Vaše chování je v rozporu se zákonem a naprosto netaktní a neetické.
Nezaplatím Vám ani korunu dokud budu živá, vydělávat a hojit se na nemocné ženské je vrchol netaktnosti a svoji diagnozu a veškeré lékařské potvrzení a dokumenty doložím pouze a jedině soudu ČR, ten jediný má na to zákonné právo. V případě dalšího neoprávněného vyhrožování na Vás podám trestní oznámení a společnou žalobu se všemi lidmi kteří si zde na Vás stěžují a na kterých se chcete obohatit a vše soudu předložím.
A Vás vážená společnosti Vaše stížnosti z celého srdce prosím, zabraňte těmto velikým neseriózním a falešným společnostem se obohacovat a obírat nás obyčejné lidi, kteří nechtěli být už v životě sami, tak hledali nějaký ten svůj spřízněný protějšek a stali se obětí společnosti BE2 která místo seznámení se na nás obohacuje a vyhrožuje exekucí.
Děkuji že existujete Vaše stížnosti, aspoň někde v dnešní době má obyčejný člověk nějaké zastání.
Informace o zdravotním stavu patří mezi tzv. citlivé osobní údaje podle zákona o ochraně osobních údajů. Tyto údaje mohou být poskytnuty pouze se souhlasem osoby, které se tyto informace týkají. Společnost se tedy informací o zdravotním stavu domáhat nemůže, může však spotřebitelku požádat o jejich zaslání z důvodu prokázání nemožnosti vypovědět závazek. Citlivé údaje je totiž možné zpracovávat, jestliže je zpracování nezbytné pro zajištění a uplatnění právních nároků. Poté záleží na spotřebitelce, jak se rozhodne.
Při zpracování osobních údajů musí společnost dbát, aby spotřebitelka neutrpěla újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti, a také dbát na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a osobního života spotřebitelky.
User ID: a43760f5556166e4b0096357
Bez důkazu, že zrušení nemůže být provedeno, dluh je vynikající a je třeba projednat přímo s collections@be2.com.
S pozdravem,
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
____________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den.
Děkuji mnohokrát o Váš zájem v jaké fázi se moje stížnost nachází.
Společnost be2 po mě žádala doložit lékařskou zprávu o mé hospitalizaci, tak jsem
dne 10.9.15 jim zaslala ve snaze jít i nadále smírčí cestou email a v příloze doložila lékařskou zprávu s tím že veškeré moje osobní a pro ně nepodstatné údaje byly začerněné.
Společnost be2 mi dne 11.9.2015 odpověděla - přijaté Potvrzení bylo již přeposlané odpovědnému oddělení a že mě budou kontaktovat.
Od této doby stále čekám na jejich vyjádření a ukončení členství a veškerých aktivit spojených se společností be2 a do dnešního dne mne nikdo nekontaktoval.
Děkuji za Váš zájem a s pozdravem
Roudná Kamila.
Děkujeme za vyjádření, stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla na vývoj případu reagovat.
Dobrý den,
Naše záznamy ukázali, že Váš případ byl zpracován interně cez náš zákaznícky servis: zakaznickyservis@be2.cz
Pokud máte další otázky, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.