Společnost


ELMAX STORE a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76510Neuznaná reklamace v prodloužené záruce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2024, před 8 měsíci

Kateřina Pýchová

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 12.2.2021 jsem zakoupila pračku Brandt,pračku jsem minulý týden již napotřetí nahlásila na reklamaci v prodloužené záruce,včera pan technik přijel a řekl mi ,že pračku neopraví,že ve filtru našel minci,kamenec a jezditko od zipu,že jsem si tím měla já sama prorazit vanu pračky a tím mi neuznal záruku ,vymontoval topné těleso a řekl mi že nejde ani řídící jednotka a odjel,odmítla jsem to podepsat ,protože mám otáčku v záruce ,po volání na elmax mi slíbili ,že to prošetří a zavolají mi dnes,nikdo nezavolal ,volala jsem já a bylo mi řečeno že technik napsal že pračku neopraví ,že jsem si ji měla rozbít sama ,prosím o prošetření


Produkt

Číslo certifikátu: BRCZ0027414, pračka Brandt,model spotřebiče:BT8600MN, sériové číslo:204900145, datum zakoupení:12.2.2021, platnost certifikátu:11.2.2025 Kateřina Pýchová


Požadované řešení

Prosím o prošetření reklamace a opravu pračky v záruce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2024 12:43, před 8 měsíci

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.

Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.

S žádostí o prošetření reklamace je vhodné se obrátit přímo na společnost.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2024 15:41, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2024 15:12, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.