Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Zásilka měla být doručena v pondělí, v úterý jsem volal do Zásilkovny, kde je problém. Bylo mi řečeno, že provozovna z technických důvodů zásilku nepřevzala, a že to bude doručeno do provozovny jiné -> proč to tam tedy hned nedovezli?! Vtipné je, že mi přímo paní z dané provozovny řekla, že nevidí jediný důvod, proč by to nemohla převzít a vyzvedl jsem si tam rovnou jiný balík, který byl objednaný dokonce o den déle. Takže mi bylo řečeno, že balík bude doručen další den. Další den (středa), opět žádné info, tak volám opět do Zásilkovny a opět žádné informace o tom, kdy bude balík doručen. Tak jsem řekl, že to nutně potřebuji do čtvrtka (byl to svatební dar). Slíbila, že do depa zavolá, a že si to mám vyzvednout sám (super platit za dopravu, a pak si to vyzvednout sám). Uteklo půl dne a stále žádná informace z depa o vyzvednutí. Tak opět volám do Zásilkovny a bylo mi řečeno, že do systému nikdo nic nezadal, a že tedy zadá ten požadavek na možnost vyzvednutí si balík v depu znovu (nicméně na to mají 24h, aby to připravili - což by znamenalo, že už to může být pozdě). Tak jsem se už fakt nasral a vyřešil to přímo s člověkem v depu. Všichni si stěžují na umělou inteligenci, ale tohle by rozhodně zvládla lépe.
Svatební dar - dřevěná tabule
Říct mi jasně, zda bude balík nebo nebude doručen do požadovaného data. Pokud nebude nebo to nelze odhadnout, tak ihned nabídnout možnost expresní dopravy nebo osobního vyzvednutí v depu. A ne to řešit 2 dny a nakonec nic nevyřešit...A pokud si to budu vyzvedávat osobně, tak bych alespoň ocenil nějakou kompenzaci. Ale vzhledem k tomu, že to dotyční nebyli schopni ani vyřešit, tak nepředpokládám, že by k nějaké kompenzaci mohlo vůbec dojít. Moc peněz to není, ale třeba symbolicky "doprava zdarma" na další nákup by byl hezký krok.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Veselý, moc nás mrzí, že máte takovou zkušenost. Takovýto průběh doručení opravdu není obvyklý. Rozumíme vašemu rozčarování, obzvlášť pokud se jednalo o svatební dar. Je dobře, že jste vše nakonec vyřešil po vlastní ose a svatebčané dostali svoji radost včas. Věříme, že se jednalo o ojedinělou záležitost a nic takového se už nebude opakovat. Uděláme pro to maximum. Nikola, tým Zásilkovny
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.