Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobry den, jiz skoro 6 mesicu resim bezvysledne zablokovani meho uctu na Vinted. Komunikace, ktera probihala formou automatickych odpovedi me neodradila a poslala jsem doporuceny dopis na ceske sidlo. Bohuzel jsem 3 mesice cekala marne. Tak jsem poslala dopis primo na jejich sidlo so Vilniusu, na odpoved cekam opet uz skoro 3 mesice... Blolace byla bezduvodna, zatim si stojim. Ale kde se domohu odblokovani uctu, to opravdu netusim!!!!
Neopravnena blokace uctu
Odblokovani.
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo dle svého uvážení omezit používání stránek a stanovit podmínky takového omezení (tj. částečný či úplný zákaz používat stránky), uložit různé druhy sankcí (např. varování) či blokovat přístup uživatele na stránky, a to včetně zrušení jakéhokoliv uživatelského účtu, který byl na stránkách registrován, a zakázat uživateli opětovnou registraci na stránkách za účelem jejich používání.
Dále společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí, že v případě, že společnost uplatní svá práva k blokaci účtu a dotčený uživatel nebude s rozhodnutím společnosti souhlasit, může podat odvolání prostřednictvím systému společnosti. Spotřebitel tak může učinit kliknutím na odkaz ve sdělení důvodů, které mu byli zaslány při provedení blokace účtu.
Nereaguje-li společnost na e-maily či kontaktní formuláře, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). Dopis bude adresován společnosti Vinted s.r.o., Pujmanové 1753/10, 14000 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.