Společnost


ARRIVA autobusy a.s.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:20
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76529Opakované nedodržení zastávky - linka 488

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 26 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2024, před 6 měsíci

Bartoloměj Brabec

Znění stížnosti

Rád bych podal stížnost na chování řidiče na autobusové lince 488 v Příbrami. Dne 23.5.2024 jsem cestoval tímto autobusem a nastoupil jsem na zastávce II. poliklinika cca v 13:03 (bus měl menší zpozdění). Podle aplikace IDOS jsem měl vystoupit na zastávce Zdaboř Brodská.

Když se bus přiblížil k této zastávce, postavil jsem se do uličky a slyšel jsem oznámení "Příští zastávka: Zdaboř Brodská". Abych řidiče upozornil, stiskl jsem tlačítko STOP, přestože tato zastávka není na znamení. Řidič mě zřejmě viděl v zrcátku, ale přesto nezastavil a zastávku Zdaboř Brodská minul. Nakonec autobus zastavil až na zastávce Brod, což je velmi daleko od místa, kde jsem chtěl vystoupit.

Tato situace se mi stala již podruhé na lince 488, což je velmi nepříjemné a způsobilo mi to značné obtíže při cestování.


Požadované řešení

Rád bych vás požádal o prošetření této záležitosti a přijetí opatření, která by zabránila opakování takové situace v budoucnu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2024 13:29, před 6 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2024 15:44, před 4 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 10:39, před 8 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.