Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V červenci tohoto roku jsem se zaregistrovala na stránkách seznamky be2, kde je registrace zdarma. Ovšem bez zaplacení zkušební doby na 1 měsíc 149kč, nebyli členové viditelní. Zaplatila jsem 149kč kartou, jelikož jiná možnost platby nebyla nabídnuta. Dne 30.8.2015 mi bylo strženo z mého účtu 2247kč bez mého vědomí.
Podle informací be2 se musí vypovědět smlouva faxem, snažila jsem s o to již v červenci, ale nebylo možné. Faxové číslo neexistuje, není možné spojení. Na emailovou adresu odpovídá automat.
Profil mám již smazaný, proto žádám i o vrácení platby zpět na můj účet.
Profil je zrušený, žádám o vrácení částky 2247kč zpět na můj účet.
|
Tweet |
Zahraniční společnost be2 S.a.r.l. (se sídlem v Lucembursku) se zabývá poskytováním služeb internetového seznamování a tato služba je nabízena za určitých smluvních podmínek, které spotřebitel akceptuje prostřednictvím uzavření smlouvy o poskytování těchto služeb prostřednictvím internetu. Smluvní podmínky by si měl zájemce o využití této služby náležitě ještě před uzavřením smlouvy prostudovat. V právu platí totiž obecná zásada, že smluvní strany jsou uzavřenou smlouvou vázány.
Společnost v čl. 9 Všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 (dále jen "VOP") upozorňuje své zákazníky, že smazáním profilu není dotčen smluvní vztah mezi zákazníkem a společností be2 S.a.r.l. Pro zrušení smluvního vztahu musí spotřebitel smlouvu vypovědět. Takové vypovězení musí učinit 14 dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy anebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. Nevypoví-li spotřebitel takto smlouvu, smluvní závazek se automaticky prodlužuje. Takové ujednání není zakázané a je tudíž možné.
Co se týká prolongace (automatického prodloužení smluvního závazku), ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak. Není ale možné až po uzavření smlouvy zavázat spotřebitele k úhradě částky, se kterou neměl možnost se seznámit při uzavření smlouvy. Je tedy podstatné, zda společnost splnila informační povinnost vztahující se k ceně služby a zda byla mezi stranami sjednána opakovaná platba. V tomto konkrétním případě je tedy otázkou, jaké služby byly objednány, zda byla řádně sjednána cena a splněna informační povinnost.
Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu je účinná jen v případě, že bude podána formou výslovného, písemného prohlášení. Ačkoliv tuto podmínku považujeme ve spotřebitelských smlouvách za nepřiměřenou, jedná se o jediný spolehlivý způsob, jak spotřebitel může vypovězení smlouvy později prokázat. Doporučujeme spotřebiteli, aby z důvodu opatrnosti výpověď zaslal písemně v souladu s podmínkami služby. Výpověď je žádoucí zaslat s dodejkou a uložit si kopii výpovědi. Tímto způsobem spotřebitel bude moci prokázat, že službu řádně vypověděl a nemělo by tedy dojít k dalšímu strhávání, resp. k prolongaci smlouvy, protože závazek zanikne uplynutím doby, na kterou byl původně sjednán. Jestliže bude prolongace ze strany společnosti zrušena, měla by být úhrada za nevyužitou službu nebo její poměrná část spotřebiteli navrácena. V opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení.
Společnost dle jejího výslovného vyjádření je možné kontaktovat rovněž formou zákaznického servisu, a to prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme rovněž spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
User ID:
po překontrolování informací ve Vašem profilu bylo ověřené, že jsme z Vaší strany nepřijali Výpověď prolongace Vašeho VIP členství.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient svůj VIP status včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 14 dní před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 14 dní před prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP statusu, bylo Vaše VIP členství automaticky prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala, přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, abychom mohli Výpověď ověřit a provést správné nastavení Vašeho profilu.
Pokud nemůžete prokázat včasnou a řádnou Výpověď svého VIP statusu, budete žel nést odpovědnost za vzniklé náklady a možnost refundace nebude k dispozici.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás prosím kontaktujte opětovně.
S pozdravem,
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
____________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Z vaší strany došlo k omylu, jak píši výše v úvodu, výpověd jste mi po urgování na emailu nakonec potvrdili,jelikož vaše faxové číslo neexistuje. A profil byl následně smazán. V emailech máte vše sepsané, dovolím si říci, že možná 5x, než mi bylo vyhověno a někdo mi odepsal. Vzhledem k tomu, že profil je již smazán a neexistuje, předpokládám tedy, že mi strženou částku 2247 Kč z mého účtu dne 30.8.2015 vrátíte zpět na účet. Děkuji
Vzhledem k tomu, že se strany neshodují v popisu vývoje událostí, který nelze z naší strany posoudit, dáváme nyní prostor pro odpověď společnosti.
Nebude-li v rámci služby VašeStížnosti.cz dosaženo dohody, budeme nuceni stížnost uzavřít.
User ID: a94ee4da5531d7e4b013d36b
děkujeme za Váš email.
Naši prémioví uživatelé mohou své členství kdykoliv zrušit/ svůj profil smazat. Smazání profilu však klienta neopravňuje porušit smluvní poměr a odmítnout uhradit v plné výši předplacené období (v délce trvání 3, 6, respektive 12 měsíců), či jakékoliv související platby, plynoucí z automatické prolongace Prémiového členství.
Automatická prolongace, specifikovaná v rámci Všeobecných obchodních podmínek, je vypovězená/ zrušená pouze v případě, že z Vaší strany příjmeme písemnou žádost o Výpověď, zaslanou v stanovené výpovědní lhůtě.
S pozdravem,
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
____________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Mám důkaz v podobě faxu, který nemohl být odeslán, jelikož vaše uvedené číslo neexistuje. Poté jste mi na mou žádost emailem členství ukončili a profil neexistuje!
Prosím pozorně si přečtěte mé emaily včetně přílohy faxu z adresy rozarkaa2010@seznam.cz taktéž i vypovězení vip členství, můj profil s uživatelským jménem Jasmínka již neexistuje,tak za co bych měla platit????? Předpokládám, že jelikož na vaší sezmance již nejsem, bude mi poplatek vrácen na účet.
Jak již bylo zmíněno výše, společnost ve svých všeobecných obchodních podmínkách své zákazníky upozorňuje, že smazáním profilu není dotčen smluvní vztah mezi zákazníkem a společností.
Byla-li však výpověď zaslána prostřednictvím elektronických komunikací, považuje se, že byla zachována písemná forma právního jednání a výpověď je tedy účinná.
Nyní znovu dáváme prostor pro vyjádření společnosti, aby mohla na vývoj stížnosti reagovat.
User ID: a94ee4da5531d7e4b013d36b
Vaše předplatné byl zrušen. Nebudete Přefakturované.
Nemůžeme nabídnout náhradu za platbu 28.08.2015, protože jsme neměli zrušení včasné od vás. Zrušení musí být 14 dnů před 28.08.2015.
Požádali jsme vás, abyste znovu poslat, který selhal, faxové zprávy, které jste již poslali. Protože zaslané potvrzení je žel nečitelné - text je zobrazený příliš malými písmeny a po zvětšení je rozmazaný - zašlete nám tudíž prosím čitelné, včasné potvrzení (t.j. nejpozději ze dne 14.08.2015).
S pozdravem,
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
____________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Prolongace VIP členství mi byla z vaší strany zrušena, profil se totiž bez prolongace nedá smazat. Tlačítko na "smazání profilu" nefunkční. Lze to až poté, co přijmete prolongaci VIP statusu. Vkládám jako přílohu k tomuto vyjádření pokus o podání výpovědi již z 3.8.2015 v plném rozlišení, kdy se nelze s vámi spojit z důvodu neexistujícího fax. čísla. Svůj požadavek o prolongaci VIP statusu jsem požádala na emailu, kde mi po několika automatických zprávách bylo vyhověno a přijali jste mou výpověď. Tudíž já jse splnila vše pro to, abych s vámi ukončila smlouvu a opět tedy žádám o navrácení částky 2247kč, která mi byla dne 30.8.2015 stržena z mého osobního účtu 1809536023/0800. Děkuji
velice Vám děkujeme.
S ohledem na včasnou a řádnou (snahu o) Výpověď automatické prolongace Vašeho VIP členství byl poplatek za prodloužené členství ze dne 28.08.2015 ve výši 2 247 Kč k dnešnímu dni refundován zpět na Váš karetní účet.
Automatická prolongace Vašeho VIP statusu byla zrušená/ vypovězená a Váš profil byl smazán.
Přejeme Vám hezký a úspěšný den.
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
____________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Velmi Vám děkuji za kladné vyřízení.
Hodnocení: