Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:128
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76531Zašpiněná zeď po montáži

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 26 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2024, před 8 měsíci

Marta Vaňková

Znění stížnosti

Dobrý den, objednali jsme šatní skříň zaplatili jsme včetně montáže v XXXLutz v obchodě přivezli montovali a ve skříni byla vadná Police, monteři taky zašpinili nově nabarvenou zeď oni sami fotili prý poslali to do reklamace. XXXLutz potom poslal mě email že přijdou montéři všechno dají do pořádku poličku jsme nějak řešili ale tu zeď řekli že neudělají nic s tím potom obrátili jsme na reklamaci a žádnou odpověď nedostali až do teď to vše odehrávalo koncem 3 měsíce to znamená 27.03.2024 poslali jsme a popsali jsme obě reklamace a 3.04.2024 jsme dostali odpověď že přijdou opravit skříň a o zdi nebyla ani slovo v emailu z jejich strany .číslo reklamaci je *** . Email vyřizuje můj syn uvedeno je tam jeho telefonní číslo ale posílám i můj tel. *** přeji vám hezký den zdravím Marta Vaňková


Produkt

Objednávka č. *** zašpiněná zeď po montáži


Požadované řešení

Můžou nakoupit barvu a opravit zeď a nebo zaplatí nám finančně náhradu za barvu a za malování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2024 13:44, před 8 měsíci

Montáž nábytku je v tomto případě chápána jako smlouva o dílo.

Pokud montáží došlo ke škodě na majetku, bylo by pravděpodobně možné požadovat náhradu škody. Podle § 2951 občanského zákoníku platí, že škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost splnit závazek bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti XXXLutz CZ s.r.o., Nárožní 1390/4, 158 00 Praha - Stodůlky. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese svého sídla. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty uschovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2024 15:45, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 10:40, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.