Společnost


1. česká rozesílková s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76532Zasílání nevhodných dopisů s nabídkou odkupu nemovitosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 26 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2024, před 8 měsíci

Petr Fišer

Znění stížnosti

Znění stížnosti
Poslali na adresu starého pána (mého příbuzného) návrh na odkup nemovitosti. V dopise jsou výhrůžky o pokutách (paragrafech), ohrožení lidí a zvířat, žalobách třetích stran apod. Je to drzé a sprosté jednání zaměřené na staré lidi!!! Nevím kde mají přístup k osobním údajům majitelů, protože tyto dopisy posílají osobám v důchodovém věku, aby se lekli a na jejich nekalé praktiky přistoupili.


Požadované řešení
Zjistit, jak Viagem přichází ke svým informacím (včetně věku osob), jak vyhrožuje starším lidem a zneužívá psychologie a informace. A tuto možnost jim znemožnit!!!


Požadované řešení

Okamžité přestání vyhrožování starším lidem v ČR a převzetí jejich majetku!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2024 13:47, před 8 měsíci

Za reklamu, která obtěžuje, se považuje reklama směřující ke konkrétnímu adresátovi za podmínky, že adresát dal předem jasně a srozumitelně najevo, že si nepřeje, aby vůči němu byla nevyžádaná reklama šířena.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Kontakty na společnost 1. česká rozesílková s.r.o.:
sídlo: Sokolovská 131/86, 18600 Praha;
e-mail: info@viagem.cz.

Krajské živnostenské úřady vykonávají dozor v oblasti nevyžádané reklamy. V tomto případě by se mohlo jednat o agresivní obchodní praktika dle písm. c) přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele (Obchodní praktiky jsou vždy považovány za agresivní, pokud podnikatel opakovaně činí spotřebiteli nevyžádané nabídky prostřednictvím telefonu, faxu, elektronické pošty, nebo jiných prostředků přenosu na dálku, s výjimkou vymáhání splatných smluvních závazků způsobem, který je v souladu s příslušnými právními předpisy; tím nejsou dotčena ustanovení § 2 odst. 1 písm. e) zákona č. 40/1995 Sb., v platném znění a příslušná ustanovení zákona č. 480/2004 Sb. a zákona č. 101/2000 Sb.).

Spotřebitel se s podnětem může obrátit i na Českou obchodní inspekci prostřednictvím odkazu: www.coi.cz/podatelna.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2024 15:45, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 10:41, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.