Společnost


BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 43 stížnostech.

#7654Na emailem poslané tři odstoupení od slouvy v zákonné lhůtě nodpovídá

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2015, před 9 lety

František Rábek

Znění stížnosti

Zaslal jsem odstoupeni od dodatku k smlouvě NAJISTO 24,po lživé učelové komunikaci mi poslaly další,od které jsem také odstopil,protože je to stávající produt FIX15 který má platnost až do 13.12.2015 a od toho jsem s vice jak 4 měsíci před koncem také odstoupil,tím ať mi pošlou akceptaci o odstoupení.Místo toho mi zdělili imeilem že mám již produkt NAJISTO 24!
Poté jim já zdělil že porušili smlouvu,tak mi poštou poslali dodatek na 1rok a to ten stavající produkt FIX15,od kterého jsem okamžitě emailem zaslal již třetí odstoupení,od tohoto dodatku!
Odpověd byla že je věc v řešení,a přestaly komunikovat.
Tak jsem jim všechny tři odstoupení poslal doporučeně poštou a to včera 31.8.2015 znovu.
K PŘESTOUPENÍ BEZ SMLUVNÍ POKUTY K JINÉMU DODAVATELI,A TO K YELO ENERGY POTŘEBUJI AKCEPTACI O ODSTOUPENÍ,JENŽE I KDYŽ JSEM O AKCEPTACI ŽÁDAL BOHEMIA ENERGI NEODPOVÍDÁ.


Produkt

Dodatky k smluvě na dobu určitou.


Požadované řešení

Potřebuji od společnosti Bohemia energy akceptaci,že jsem odstoupil od všech dodatků a ukončil smlouvu o dodávce elektřiny vzákonné lhůtě,dle občanského zákoníku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2015 14:38, před 9 lety

Zákazník má právo od smlouvy odstoupit v případě změny ceny nebo podstatné změny smluvních podmínek do 3 měsíců od účinnosti této změny. Pokud byl o této změně dodavatelem informován nejméně 30 dní předem, může odstoupit do 10 dní před nabytím účinnosti této změny. Byla-li smlouva uzavřena mimo obchodní prostory (telefonicky, prostřednictvím internetu, podomní prodej), může zákazník odstoupit do 14 dní od sjednání smlouvy nebo do 5 dní před zahájením dodávky elektřiny nebo plynu.

Pokud byl sjednán závazek na dobu určitou a není možné od něj již odstoupit, musí zákazník dle Všeobecných obchodních podmínek BOHEMIA ENERGY entity s.r.o. smlouvu vypovědět alespoň tři měsíce před uplynutím doby, na kterou byla smlouva sjednána. Nestane-li se tak, závazek se automaticky prodlouží.

Společnost se ve svých obchodních podmínkách zavazuje k tomu, že s ní zákazník může komunikovat elektronicky, osobně, prostřednictvím pošty, kurýrní služby, nebo jiným dohodnutým způsobem, umožňujícím přepravu nebo přenos a prokazatelné doručení zásilky.

Zaslat oznámení s požadavkem, že si spotřebitel nepřeje prodloužení smlouvy, nebo zaslat odstoupení od smlouvy je tedy možné prostřednictvím výše zmíněných prostředků.

Pokud zákazník uplatní právo na změnu dodavatele a podá výpověď ze smlouvy, má stávající dodavatel povinnost sdělit zákazníkovi datum ukončení této smlouvy, pokud informace o začátku a délce výpovědní doby není uvedena v jeho obchodních podmínkách.

Povinnost dodavatele vydat potvrzení o odstoupení od smlouvy má tehdy, pokud zákazník může odstoupit od smlouvy prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy na jejích internetových stránkách.

Zákazník může také podat reklamaci a to písemně zasláním na uvedenou adresu BOHEMIA ENERGY entity s.r.o., Na Poříčí 1046, 1047/24-26, 110 00 Praha 1.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2015 14:04, před 9 lety

Dobrý den,

v současné chvíli již řešíme požadavek interně s paní Rábkovou.

Naše společnost v současné chvíli podnikla všechny kroky k vyřešení požadavku především ke spokojenosti zákazníka.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Monika Schneiderová
BEE

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.9.2015 22:16, před 9 lety


František Rábek

Dobrý den.
Poděkování patří hlavně d TESTU a projektu VašeStíznosti.cz.
Protože po pročtení 24 nahlášených stížností,jsem našel i emailovou adresu přímo na Moniku Schneiderovou.Na její emailovou adresu jsem zaslal prosbu o konečné dokončení všech tří odstoupení od dodatku.Její reakce byla okamžitá. Jakmile si vše ověřila,a ihned mi potvrdila,že platnosti je už jen smlouva na FIX 15.
Poté jsem jí poslal podklady,k stávající platné smlouvě na 24 měsícu,a požádal zda i odstoupení od tohoto pořadí třetího dodatku Bohemia Energy akceptuje k datu ukončení této smlouvy.
Obratem jsem dostal emilovou odpověd že ano,a že mi to pošlou i písemně.
Protože Monika Schneiderová,co mi napsala a i Bohemia Energy i písemně splnila,mě osobně překvapila,a veřéjně jí děkuji!
Společnost Bohémia Energy, by také měla poděkovat Monice Schneiderové za její pracovitost!!!
Liknavost a nezájem ostatních pracovniků společnosti Bohemia Energy,mě donutily podat tuto stížnost,v projektu vydavatele - dTEST VašeStížnosti.
Časopisu dTEST znovu děkuji,za jeho rady a nezjistnou pomoc všem občanum kteří o pomoc požádají,tak jako já,děkuji. Jitka Rábková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.9.2015 22:51, před 9 lety


František Rábek

Hodnocení: