Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#76552Stižnost na poštu Cerhenice.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2024, před 8 měsíci

Ladislav Molnár

Znění stížnosti

Dobry den. Jmenujou se Ladislav Molnár. Bydlim v Cerhenicich. Dnes 24.05.2024 o 13h.20 min. jsem byl na poště v Cerhenicich. Byl jsem vybrat od Uřadu prace složenku. Dal jsem ji doklady o ztate dokumentu od policie Kolin a od Cizinecke policie Kutnej Hory a tam mi dali tež potvrzeni o ztrate dokladu a kartu od Všeobecne pojištovny. Ona mi tolik řekla že ja to nemůžu přebrat nebo ty doklady nemůžu prebrat. Ja jsem ji povydal že minuli mesic mi vydali na ty doklady a ted nevydate !!! Odspověd bylo znova že ja naty doklady nemůžu vydat. Ja jsem ji odpovědel nato že dobře jak to chcete dojdou domů a napišu na inspektorat !!! Odpověd bylo že to skouste a křičela jěčela po mne jak mi to povvydala že jen to skoustě !!! Ja znova jsem ji řekl že ja co povym to udělam a znova jěčela po mne že jen to skouste !!! Tolik jsem ji řekl že mam vlastny přislovy že komu co slibym to udělam. Otočil jsem se a odešel jsem preč. V okinke neměla ani jmeno dane že jak se jmenuje. Ona byla taka silnejši postavy,měla hnede vlasi. Kdych vam vědel poslat ty doklady tou složenku i ty doklady od Policia a od Cizinecke policie tak bych vam to poslal aby jste mi věřili lip !!! Připadě kontaktu na tel.čisle ***. Pozdravom Molnár. TED NEMŮŽU PODAT ŠEKY ANI PLYN ANI ELEKTŘIKU !!!


Požadované řešení

Prosim vas pěkne o informace o řešeni meho připadu !!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2024 14:20, před 8 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.