Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:782
Z toho za letošní rok:56
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

68%
32%
Toto skore je založeno na 148 stížnostech.

#76557Klamání zákazníků

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2024, před 5 měsíci

Marcela Charvátová

Znění stížnosti

Tak toto je opravdu moc.Kupuji v lidl prodejně sýr gouda v celku 250g a na vaze na pokladně vaha 208 g.Zkusili jsme více balení a ani jedno nedosáhlo váhy 250g,naximálně 230g.


Požadované řešení

Udržovat si správnou gramáž výrobků


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2024 14:31, před 5 měsíci

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Prodávající je rovněž povinen prodávat výrobky ve správné hmotnosti dle § 3 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. V případě pochybení se jedná přestupek dle § 24 zákona o ochraně spotřebitele, za který může Česká obchodní inspekce udělit prodejci sankci. Podnět k prošetření lze podat zde https://www.coi.cz/podatelna/.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.5.2024 07:34, před 5 měsíci

Dobrý den, paní Charvátová, mrzí nás Vámi popsaná komplikace. Prosíme Vás o zaslání Vašeho podnětu na e-mail hotline@lidl.cz. Odpovědní kolegové s Vámi situaci dořeší. S pozdravem Tým Lidl.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.5.2024 13:59, před 5 měsíci


Marcela Charvátová

Dobrý den,posláno,ale nevím proč.Toto by se mělo řešit a ne po neveřejných zprávách.Produkt jsem samozřejmě nekoupila,ale jelikož se týká více výrobků,tak se tím budou klamat další zákazníci.Kdybych šla přes pokladnu s prodavačkou a ne samoobslužnou,tak na to ani nepřijdeme

Reakce společnosti

Publikováno
27.5.2024 14:00, před 5 měsíci

Prosíme pouze o uzavření, zákaznice dostala kontakt, kde se má se svým podnětem obrátit

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2024 15:31, před 5 měsíci

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření. S ohledem na výše uvedené jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.