Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Tak toto je opravdu moc.Kupuji v lidl prodejně sýr gouda v celku 250g a na vaze na pokladně vaha 208 g.Zkusili jsme více balení a ani jedno nedosáhlo váhy 250g,naximálně 230g.
Udržovat si správnou gramáž výrobků
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Prodávající je rovněž povinen prodávat výrobky ve správné hmotnosti dle § 3 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. V případě pochybení se jedná přestupek dle § 24 zákona o ochraně spotřebitele, za který může Česká obchodní inspekce udělit prodejci sankci. Podnět k prošetření lze podat zde https://www.coi.cz/podatelna/.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Charvátová, mrzí nás Vámi popsaná komplikace. Prosíme Vás o zaslání Vašeho podnětu na e-mail hotline@lidl.cz. Odpovědní kolegové s Vámi situaci dořeší. S pozdravem Tým Lidl.
Dobrý den,posláno,ale nevím proč.Toto by se mělo řešit a ne po neveřejných zprávách.Produkt jsem samozřejmě nekoupila,ale jelikož se týká více výrobků,tak se tím budou klamat další zákazníci.Kdybych šla přes pokladnu s prodavačkou a ne samoobslužnou,tak na to ani nepřijdeme
Prosíme pouze o uzavření, zákaznice dostala kontakt, kde se má se svým podnětem obrátit
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření. S ohledem na výše uvedené jsme nuceni stížnost uzavřít.