Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
USB flash jsem bohužel nemohl vyzkoušet, dodána Českou poštou prázdná obálka, bohužel jsem se nechal doručujícím mladíkem uchlácholit, že uvnitř je voucher. Nová doba si žádá nových lidských vlastností a podezíravost všech kolem jako potenciálních podvodníků? To mě nebaví. Do doručujícího depa se nelze dovolat, mladík samozřejmě za nic nemůže a tak naše spolupráce skončila zřejmě dříve než začala..
Nevím jak bylo baleno, lze li z obálky vysunout bez porušení přelepu?
|
Tweet |
Pokud slevový portál na svém webu prodává zboží, vystupuje ve smluvním vztahu jako prodávající a na tento právní vztah se použijí ustanovení občanského zákoníku o koupi zboží v obchodě.
Prodávající se zavazuje, že spotřebiteli odevzdá věc, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní. Spotřebitel se zavazuje, že věc převezme a zaplatí prodávajícímu kupní cenu. Dodá-li prodávající věc na místo určené spotřebitelem, převezme spotřebitel věc při dodání. Převzetím koupené věci nabývá spotřebitel k věci vlastnické právo. Nestane-li se tak, může spotřebitel požadovat po prodávajícím vydání zboží nebo může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení toho, co plnil.
Ztratilo-li se zboží při přepravě, je za způsobenou škodu odpovědný provozovatel poštovních služeb prodávajícímu a prodávající je zase odpovědný za dodání zboží spotřebiteli. Pokud nebyla zásilka porušena, měl by spotřebitel z uvedeného důvodu kontaktovat přímo prodávajícího.
Dobrý den, prosíme zákazníka, aby se obrátil na naši zákaznickou podporu na tel. + 420 774 728 578 nebo emailu podpora@berslevu.cz s údaji o jeho objednávce, abychom mohli ověřit odeslání zásilky - zásilku dohledáme a podle její váhy zjistíme, zda byla odeslána skutečně se zbožím. Zároveň doporučujeme také podat reklamaci na úbytek obsahu neporušené zásilky u přepravce, jako adresát tak totiž můžete učinit pouze do dvou pracovních dnů od převzetí zásilky. Děkujeme
Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádřeni:
"Dobrý den, ztráta disku je tímto kladně vyřešena úhradou škody Českou poštou. Děkuji vám za spolupráci. Toman"
Na základě těchto informací stížnost uzavíráme s dosažením dohody.
Hodnocení: