Společnost


GECO, a.s.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76569Podvod s losi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2024, před 8 měsíci

Lukáš Honzík

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 26.5 okolo19 hodiny jsem si v Geco Tesco Plzeň zakoupil dva losi 50xvice.Po šetření losů cca o 10 min později kdy na jednom losu bylo 1000kc a na druhem 2000kc mi paní prodavačka zkontrolovala lososů bylo pouze 500kc a druhej ze výherní nebyl.Cca po 15 minutách dohadovani kdy jsem ihned poznal své losí, byly ze strany malinko natrzeny již při prodeji mi byla výhra vyplacena se slovy (aby jste se kvůli 2500 Kč nepos…) S pozdravem Lukáš Honzík


Požadované řešení

Nechám na společnosti Geco ale rad bych dostal informaci jak jste mou stížnost vyresili


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2024 11:13, před 7 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené. Nadřízený by se měl každou takovou stížností zabývat, popř. vyvodit z jednání zaměstnance následky v rámci pracovněprávního vztahu.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti GECO, a.s. na e-mail: mail.box@geco.cz.

Jestliže má spotřebitel podezření na trestnou činnost zaměstnance společnosti, může se obrátit i na orgány činné v trestním řízení.

Dozor v oblasti hazardních her provádí orgány Celní správy České republiky, na které se spotřebitel může s podnětem obrátit. Kontakty na jednotlivé celní úřady nalezne spotřebitel zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/kontaktujte-nas.aspx.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2024 16:06, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 11:18, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.