Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
V čtvrtek 23.05 očekávala jsem důležitou zásilku 71400279574 přes Z-box, ale v 10h dostala jsem zprávu, že zásilka nevešla do boxu a bude předaná do nejbližšího výdejního místa. Vzhledem k důležitosti zásilky (musela jsem s ní jet další den na akce), zavolala jsem na společnost abych dozvěděla, v jakém výdejném míste zásilka bude. Tam nevěděli ale dali mě číslo na kurjira. Ten mě sdílel že zásilku nenechal ve výdejném místě a odvez jí na depo do Českých Budějovic a možná zítra nechá. Ale čas doručení bude kolem 12, což mě nevyhovovalo, musela jsem posunut ranní odjezd do Brna. Pátek, ráno v 7, když jsem znova mu zavolala, zase tvrdil, že bude v Krumlově jenom kolem 12, ale pak najednou řekl, že bude u pošty na Latraně kolem 9, aby tam na něho čekala. Posunula jsem odjezd a od 8.45 do 9.20 (podle data parkovací karty) čekala u pošty na Latraně a celou tu dobu volala na řidiče. Ten telefon nezvedl a vypadalo, že naschvál. Zavolala jsem do společnosti, bylo mě řečeno, že řidič někde jinde, a potvrdili že vidí že já volala mnohokrát. Když jsem přijela domu a zavolala s telefonu syna, tak řidič zvedl a řekl, že bude na Plešivci kolem 12, a jasné že zase zásilka nevleze do boxu, tak pak on jí dá do výdejního místa. Což už absolutně ničilo moje plány. A celou dobu byl hrubý, nepřijemný. Nakonec vyšel mě "vstrýč" a řekl že bych za 5 (!) minut, v 10 h byla před Penny marketem. Nic mě nesbyvalo, jela jsem tam, přijel za 10 minut, vyhodil balik a..... jel na Plešivec! jela autem za ním a on zastavil vedle mého baráku na předaní jiného balíku! Takže, to bylo lhaní, že přijede v 12 a já zbytečně jezdila za nim po celému měsru! Toto chovaní, naschvály, nezvedaní telefonu, jako bych to byl balík jeho, a ne můj, naprosto nepatři teto pozici! Záznam rozhovoru mám a budu tento případ řešit právnickou cestou, protože utrpěla jsem ujmu kvůli opožděného odjezdu a obrovské ztrátě času, o morální už nemluvím.
Mgr. Olga Vondráková Ph.D.
71400279574
odstranit řidiče z pozici doručovatele, finanční kompenzace morální a finanční újmy kvůli ztrátě času a posunuti odjezdu
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.