Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Banka nebyla schopna do dnešního dne mě doplatit úvěr o který jsem žádala již před týdnem zdlouhavý proces nevím kdy k tomu dojde žádná komunikace navzdory tomu že proběhlo několik telefonátů.Člověk aby se prosil at si vezmou svoje peníze ,ale když by nebylo na splátku tak hned na Vás pošlou exekutory
informovat klienta kdy dojde ke stržení mimořádné splátky nebo doplatku ůvěru
|
Tweet |
Dle dostupných informací je nutné si o předčasné splacení úvěru u společnosti Raiffeisenbank a.s. předem zažádat. S předčasným splacením úvěru ovšem mohou být spojeny odůvodněné náklady, které by mohla společnost po spotřebiteli požadovat. Z dohledatelných informací Raiffeisenbank však v souvislosti s některými spotřebitelskými úvěry nepožaduje žádnou náhradu nákladů spojených s předčasným splacením. Veškeré podmínky předčasného splacení by však mohly být uvedeny přímo ve smlouvě, kterou spotřebitel se společností uzavíral.
Jestliže společnost na žádost o předčasné splacení nereaguje, je možné ji vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost Raiffeisenbank a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
Pokud je klient nespokojen se službami naší banky, může vzniklou situaci s námi řešit prostřednictvím celé řady komunikačních kanálů. Jsme k dispozici na kterékoliv z našich více než 120 poboček, dále samozřejmě na e-mailové adrese info@rb.cz nebo reklamace@rb.cz, na bezplatné nonstop telefonní lince 412 440 000 a také na Twitteru či Facebooku. Reklamaci lze samozřejmě podat i skrze Českou poštu, a to na adresu Raiffeisenbank, a.s., Klientský servis, tř. Kosmonautů 1082/29, 779 00 Olomouc.