Společnost


ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#76575Neodpovídající kategorizace pojistné události

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2024, před 8 měsíci

Pavel Pokorný

Znění stížnosti

S ČSOB jsme řešili případ prasklého podlahového topení v garáži, kdy ČSOB případ uzavřela s tím, že se jedná o vodovodní škodu s limitem 10 tisíc Kč. S touto kategorizací pojistné události jsme nesouhlasili, jelikož k poškození došlo v noci 22.-23.1., kdy venku panovaly velmi nízké teploty, které byly i v předchozích dnech, a dle našeho názoru se jedná o poškození mrazem, přestože byla garáž temperována (nastaven mírný průtok topným okruhem, a to již více než rok). Dle našeho názoru, a názoru zhotovitele podlahového topení, došlo k promrznutí betonové podlahy garáže z venkovního prostředí chladným obdobím a velmi nízkými teplotami v danou noc a jedná se tak o poškození mrazem dle VOP ČSOB. ČSOB toto zamítla s tím, že se v garáži topilo, tudíž nemohlo dojit k poškození mrazem. Zároveň se odvolává na poškrábané potrubí odkrytého podlahového topení, kdy se proti tomuto obvinění ohradila instalační firma s tím, že potrubí se vysekávalo z betonové podlahy a tudíž nemůže být jako nové.


Produkt

Teplovodní podlahové topení - systém TOP HEATING PRÉMIUM


Požadované řešení

Uznání pojistné události jako poškození mrazem, jak jinak by k poškození mohlo dojít, a úhradu škody dle smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2024 13:20, před 8 měsíci

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, má možnost podat stížnost. Stížnost je možné zaslat na adresu pojistitele ČSOB Pojišťovna, a.s., Masarykovo nám. 1458, 530 02 Pardubice. Stížnost je dle stránek společnosti možné podat také prostřednictvím on-line formuláře (zde: https://www.csobpoj.cz/podnety-stiznosti), emailem na adresu info@csobpoj.cz, telefonicky na infolince 466 100 777 nebo osobně nebo písemně na kterémkoliv obchodním místě. Pojišťovna je povinna vyřídit stížnost nejpozději do 30 dní od jejího doručení. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.

V případě životního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před finančním arbitrem. U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekcí. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.

Pokud selžou všechny cesty smírného řešení sporu, může se spotřebitel obrátit na advokáta a jeho cestou podat žalobu k civilnímu soudu. Databáze advokátů je dostupná mj. z https://www.dtest.cz/advokati.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2024 16:29, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2024 09:21, před 6 měsíci

Vážení,

dovoluji si Vás informovat, že dne 8. 7. 2024 ČSOB Pojišťovna případ uzavřela s detailním odůvodněním, které bylo zasláno spotřebiteli.

S pozdravem

Irena Ludvíčková
manažer řešení stížností
Odbor podpory a správy pojištění
________________________________________
ČSOB Pojišťovna, a.s., člen holdingu ČSOB
Masarykovo náměstí 1458, 530 02 Pardubice
e-mail: irena.ludvickova@csobpoj.cz
infolinka: 466 100 777
www.csobpoj.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2024 15:05, před 6 měsíci

Děkujeme společnosti za informaci.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informovat o vývoji stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.8.2024 12:49, před 5 měsíci


Pavel Pokorný

Dobrý den,

velice Vám děkuji za mediaci komunikace s ČSOB pojišťovnou v souvislosti s nesouhlasným řešením naší pojistné události. ČSOB pojišťovna nám zaslala vyjádření ve stejném duchu, v jakém pojistnou událost již dříve uzavřela. Konkrétně nás informovala o tom, že tak, jak se pojistná událost u nás stala, tak není možné, aby se tak stalo, a pokud bychom si přáli, aby případ znovu posoudili, tak máme doložit, cituji:"znalecký posudek s potvrzením, že garáž mohla promrznout a že mrazem došlo k poškození podlahového topení a současně vyjádření, že skladba podlahy a uložení podlahového topení je technicky v pořádku dle návodu výrobce a ČSN".
Bohužel jsme tímto přístupem mírně řečeno zklamáni. Je pro nás naprosto absurdní obstarávat znalecký posudek na něco, co se stalo, abychom tímto doložili, že se to stát mohlo. Jsme již více než půl roku bez možnosti využívat garáž, jelikož doposud nedošlo k opravě z důvodu řešení pojistné události a její reklamace. Se závěry ČSOB pojišťovny nesouhlasíme a zvážíme další právní kroky, včetně medializace naší zkušenosti.

Ještě jednou děkuji dTestu za čas, který tomuto problému věnoval.

S úctou,

Pavel Pokorný

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.8.2024 13:56, před 5 měsíci

Vážení, vyjádření spotřebitele bereme na vědomí, považujeme stížnost v tuto chvíli za vyřízenou.

S pozdravem
Irena Ludvíčková
manažer řešení stížností Odbor podpory a správy pojištění
________________________________________
ČSOB Pojišťovna, a.s., člen holdingu ČSOB
Masarykovo náměstí 1458, 530 02 Pardubice
e-mail: irena.ludvickova@csobpoj.cz
infolinka: 466 100 777
www.csobpoj.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2024 13:23, před 5 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl o vývoji stížnosti informovat, případně ji uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2024 14:39, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.10.2024 14:51, před 3 měsíci


Pavel Pokorný

Hodnocení:

Komentář: Bohužel ČSOB pojišťovna odmítla plnit pojistnou událost s vyjádřením, že pokud dodám potvrzení, že skladba podlahy odpovídá ČSN a zároveň doložím znaleckým posudkem, že stav, který nastal u nás v garáži, je možný, že případ znovu otevře. My jsme již více než půl roku bez použitelné garáže a tento boj s ČSOB zdávám a garáž opravíme na vlastní náklady. Že si u ČSOB již nikdy žádnou pojistku neuzavřeme a rozhodně tuto pojišťovnu nikomu nedoporučíme, je asi pochopitelný závěr.

Každopadně děkujeme dTestu za mediaci a snahu o pomoc s naším případem a přejeme řadu klientů s úspěšnějším koncem.