Společnost


mBank S.A., organizační složka

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7658Nedodané potvrzení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2015, před 9 lety

Lenka Franková

Znění stížnosti

Dobrý den,

včera jsem volala na mLinku na základě toho, že mi stále nebylo zasláno potvrzení o splacení mých úvěrů. Žádost jsem podávala ve čtvrtek 13.8., tzn. do 28.8. mělo být potvrzení odesláno, přičemž toto ze strany mBank nebylo uskutečněno. Bylo mi řečeno, že žádost bude vyreklamována pod číslem REK701604094 a bude vše odesláno včera nebo dnes, což se opět nestalo. Dnes jsem na základě toho volala znovu, bylo mi sděleno, že na vyřízení reklamace máte 30 dnů, což je pro mě NAPROSTO NEAKCEPTOVATELNÉ, vzhledem k tomu, že MBANK NESPLNILA SVŮJ TERMÍN a já na to velmi spěchám. Toto je specialita mBank, všude jinde jsou schopni mi dát potvrzení na pobočce (na co tedy má mBank pobočky???). Pokud potvrzení neobdržím do konce tohoto týdne, rozhodně už nebudu klientem mBank a zruším si účet a nebudu již nikdy využívat žádnou z mBank služeb.

S pozdravem,

Lenka Franková


Produkt

mPůjčka Plus


Požadované řešení

Rozhodně bych požadovala rychlé řešení a odeslání do konce týdne + náhradu škody, slevu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2015 15:54, před 9 lety

Společnost ve svých všeobecných obchodních podmínkách neupravuje vydání potvrzení při splacení úvěru. Použijí se tedy obecná ustanovení občanského zákoníku.

Podle § 1949 zmíněného zákona má věřitel (banka) povinnost vydat dlužníkovi (spotřebiteli) na jeho žádost potvrzení o splnění dluhu (kvitanci). Společnost v takovém potvrzení musí vyznačit jméno dlužníka i věřitele, předmět plnění a místo a čas, kde a kdy byl dluh splněn. Dlužník může plnění odepřít, nevydá-li mu věřitel zároveň potvrzení. Pokud tedy společnost kvitanci nevydá, může se spotřebitel dožadovat splnění této povinnosti.

Jak uvádí společnost ve svém reklamačním řádu, na vyřízení reklamace si vyhrazuje maximálně 30 kalendářních dní.

Vznikla-li spotřebiteli nevydáním tohoto potvrzení nějaká prokazatelná škoda, může po společnosti požadovat náhradu této škody. Je však důležité prokázat příčinou souvislost mezi vznikem škody a jednáním (nejednáním) společnosti, neboli dokázat, že nevydání potvrzení zapříčinilo vznik škody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2015 07:54, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.