Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Kartu isic som mal zaplatenu na dalsi rok iba som tam nemal tú nalepku. Revizorka to odmietla prilozit ku tomu strojku a ignorovala moje snahy o dokazanie toho ze mam kartu platnú
Cestoval som z žiliny do prahy 26.5.2024 o 14:34
Platnost karty som predlzoval elektronicky
Toto iste urobila dalsim ludom z nasej triedy o par minut neskor
Dakujem za vas cas
Ec ostravan 26.5 14:34 zilina 19:36 praha
Vyhodenie českej revízorky
|
Tweet |
Karta ISIC je platná dle dostupných informací:
- bez revalidační přelepky u studentů prvních ročníků, kterým dosud průkaz vydán nebyl a
- následně s revalidační přelepkou, která prodlužuje platnost průkazu ISIC.
Zároveň je však možné se prokázat kartou ISIC v aplikaci ALIVE APP (v digitální podobě). Jestliže se cestující neprokáže platným průkazem ISIC, nemá právo na jízdné za sníženou cenu.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.