Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76590Každodenní zpoždění vlaku a nečekání navazujícího spoje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 8 minut

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2024, před 8 měsíci

Jaroslava Przywarová

Znění stížnosti

Spěšný vlak 1619 ve směru Opava - Český Těšín, který má být ve stanici Havířov střed ve 14:25 má každý den minimálně 5 minut zpoždění. Přípoj v Českém Těšíně, který jede směrem na Frýdek Místek na něho nečeká ani 5 minut!!! Dnes i v pátek když jsme přijeli do stanice Český Těšín, vlak na Frýdek ve stanici ještě stál, než jsem přeběhla na jiné nástupiště, odjel. Stává se, že spoj stihnu maximálně 1 x za týden, jinak musím čekat hodinu na další vlak! Myslím, že těch pátr minut by vlak klidně mohl na cestující počkat, ne jim odjet přímo před nosem. Prosím o proškolení průvodčích nebo nějakou kompenzaci - jízdenky ČD nejsou zrovna nejlevnější a služby jsou čím dál horší. Možná by stačila úprava jízdního řádu, aby vlak z Opavy jel o 5 minut dříve. Děkuji. Przywarová


Požadované řešení

Proškolit průvodčí, změnit jízdní řád, zajistit, aby když už vlak jezdí pozdě se zbytečně necoural a nestál dlouho ve stanicích!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2024 08:42, před 8 měsíci

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.