Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#76597Pes na prodejně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2024, před 8 měsíci

Jindřich Žižka

Znění stížnosti

Dobrý den,
Potvrzuji zkušenost případu dTest #76115 (VaseStiznosti.cz). Mě se stalo totéž 27.5.2024, krátce po 18.00 na prodejně Billa Praha Komořany - Zákazník se psem na vodítku v prodejně. Incident jsem ohlásit pokladní, ale ta měla hned jasno: … a měl košík? Já žádného psa nevidím“ Asi v Praze Komořanech běžná praxe – Billa standard (viz. Výše dTest)
I když vyhláška č. 347/2002 Sb byla zrušena, zvíře nemá na prodejně potravin co dělat. Na to nemusí existovat už žádná vyhláška, stačí zdravý rozum.
Kam se poděla hygiena prodeje ? Pes zvedne nohu nebo se nahrbí a měla by se prodejna zavřít a deratizovat.
Jsem zhnusen těmito praktikami, v Indii je svatá kráva, v Česku pes. V Bille jsem já a další široký okruh rodiny a známých dnes nakupovali naposledy.

S úctou je DTestu
Jindřich Žižka


Produkt

27.5. 2024 krátce po 18.00 na prodejně Billa Praha Komořany


Požadované řešení

Zákak vstupu zvířat do prodejen Billa, jasné označení zákazu na vstupu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2024 13:12, před 8 měsíci

Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.5.2024 14:23, před 8 měsíci

Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stížnosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2024 17:19, před 7 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2024 08:49, před 6 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.