Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
Potvrzuji zkušenost případu dTest #76115 (VaseStiznosti.cz). Mě se stalo totéž 27.5.2024, krátce po 18.00 na prodejně Billa Praha Komořany - Zákazník se psem na vodítku v prodejně. Incident jsem ohlásit pokladní, ale ta měla hned jasno: … a měl košík? Já žádného psa nevidím“ Asi v Praze Komořanech běžná praxe – Billa standard (viz. Výše dTest)
I když vyhláška č. 347/2002 Sb byla zrušena, zvíře nemá na prodejně potravin co dělat. Na to nemusí existovat už žádná vyhláška, stačí zdravý rozum.
Kam se poděla hygiena prodeje ? Pes zvedne nohu nebo se nahrbí a měla by se prodejna zavřít a deratizovat.
Jsem zhnusen těmito praktikami, v Indii je svatá kráva, v Česku pes. V Bille jsem já a další široký okruh rodiny a známých dnes nakupovali naposledy.
S úctou je DTestu
Jindřich Žižka
27.5. 2024 krátce po 18.00 na prodejně Billa Praha Komořany
Zákak vstupu zvířat do prodejen Billa, jasné označení zákazu na vstupu
|
Tweet |
Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stížnosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.