Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76599Nemožnost nastoupení do autobusu ze stranu řidiče na lince 14

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2024, před 8 měsíci

Leona Plischkeová

Znění stížnosti

Dobrý den,

včera odpoledne jsem čekala u hypermarketu Globus na autobus č. 14.
Na zastávce jsme byly celkem tři cestující, v dostatečném časovém předstihu. Autobus již na zastávce stál, bez řidiče.
Řidič posléze přišel, otevřel si pouze přední dveře autobusu, nastoupil dovnitř, dveře zavřel. Díval se na nás, takže MUSEL VIDĚT, že na zastávce čekají tři cestující.
Místo toho, aby nám otevřel dveře a umožnil nástup do vozu, ODJEL.

Absolutně tohle chování, dle mého arogantní, nechápu ...

Jak jsem vyrozuměla, všechny tři cestující jsme měly v úmyslu jet do Ruprechtic, takže nám nebylo jedno, jakou linkou pojedeme.
Spěchala jsem a dost mi to zkomplikovalo situaci.

Řidič byl mladý, měl hnědé vlasy, bílou košili.


Produkt

Autobus č. 14


Požadované řešení

Rozhodně chci, aby se nic takového neopakovalo.
Vzhledem k tomu, že se neustále zvyšuje cena jízdného, která není malá ..., očekávám kvalitu služeb a ne takovýhle nesmyslný přístup.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2024 14:32, před 7 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2024 16:30, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2024 16:27, před 2 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.