Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
včera odpoledne jsem čekala u hypermarketu Globus na autobus č. 14.
Na zastávce jsme byly celkem tři cestující, v dostatečném časovém předstihu. Autobus již na zastávce stál, bez řidiče.
Řidič posléze přišel, otevřel si pouze přední dveře autobusu, nastoupil dovnitř, dveře zavřel. Díval se na nás, takže MUSEL VIDĚT, že na zastávce čekají tři cestující.
Místo toho, aby nám otevřel dveře a umožnil nástup do vozu, ODJEL.
Absolutně tohle chování, dle mého arogantní, nechápu ...
Jak jsem vyrozuměla, všechny tři cestující jsme měly v úmyslu jet do Ruprechtic, takže nám nebylo jedno, jakou linkou pojedeme.
Spěchala jsem a dost mi to zkomplikovalo situaci.
Řidič byl mladý, měl hnědé vlasy, bílou košili.
Autobus č. 14
Rozhodně chci, aby se nic takového neopakovalo.
Vzhledem k tomu, že se neustále zvyšuje cena jízdného, která není malá ..., očekávám kvalitu služeb a ne takovýhle nesmyslný přístup.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.