Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při nastoupení na zastávce Senovážné náměstí pošta ,jsem si chtěla zakoupit dvě jízdenky. Automat na jízdenky,byl nefunkční. Není to po prvé co se nám toto stalo.Další zastávku jsme chtěli autobus opustit. Nastoupil Revizor který jednal agresivně a neadekvátně.
Snažili jsme se vysvětlit, že nefunguje strojek. Až na několikátý pokus se podařilo jízdenku zakoupit.
Sám se přesvědčil, že ověřit platnost jízdenky, byl problém a samotnému se to podařilo až na několikátý pokus. Kdyby se tak dělo při jízdě, uplnynuli by další dvě zastávky.
Prosíme o detailní přezkoumání, jednak naší situace a agresivní chování pana revizora. Děkuji
Přezkoumání náší situace a agresivní chování pana revizora
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Jestliže byl spotřebitel pokutován za neplatný lístek, který si nemohl zakoupit, či jej označit z důvodu nefunkčního terminálu, musel by v takovém případě, pokud by danou pokutu rozporoval, prokázat nefunkčnost terminálu např. svědeckou výpovědí.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti, a to prostřednictvím emailu: info@dpmcb.cz.
Nepodaří-li se spor ohledně možné pokuty vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.