Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76616Napadení a hrubé chování revizora při snaze zakoupení lístků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2024, před 8 měsíci

Karolina Cindy Horynová

Znění stížnosti

Při nastoupení na zastávce Senovážné náměstí pošta ,jsem si chtěla zakoupit dvě jízdenky. Automat na jízdenky,byl nefunkční. Není to po prvé co se nám toto stalo.Další zastávku jsme chtěli autobus opustit. Nastoupil Revizor který jednal agresivně a neadekvátně.

Snažili jsme se vysvětlit, že nefunguje strojek. Až na několikátý pokus se podařilo jízdenku zakoupit.

Sám se přesvědčil, že ověřit platnost jízdenky, byl problém a samotnému se to podařilo až na několikátý pokus. Kdyby se tak dělo při jízdě, uplnynuli by další dvě zastávky.

Prosíme o detailní přezkoumání, jednak naší situace a agresivní chování pana revizora. Děkuji


Požadované řešení

Přezkoumání náší situace a agresivní chování pana revizora


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2024 09:11, před 7 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Jestliže byl spotřebitel pokutován za neplatný lístek, který si nemohl zakoupit, či jej označit z důvodu nefunkčního terminálu, musel by v takovém případě, pokud by danou pokutu rozporoval, prokázat nefunkčnost terminálu např. svědeckou výpovědí.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti, a to prostřednictvím emailu: info@dpmcb.cz.

Nepodaří-li se spor ohledně možné pokuty vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.