Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Po vyzvednutí eSIM na prodejně O2 OC šestka (požadavek ***) mi bezprostředně po vyzvednutí bylo místním zaměstnancem okamžitě vypnuté hlasové a mobilní služby na staré SIM. Zarážející je že mě na to zaměstnanec neupozornil a stalo se mi to uprostřed důležitého hovoru.
Pokud je toto standartem vypínat služby po předání nové SIM karty a nepočkat dokud si sám zákazník neaktivuje novou a poté starou SIM vypnout, bylo by vhodné na to zákazníka včas upozornit!!!
|
Tweet |
Dle dostupných informací k deaktivaci staré SIM karty dochází až aktivací eSIM na zařízení. Jestliže si tedy spotřebitel novou eSIM kartu neaktivoval, nemělo by dojít k deaktivaci staré SIM a k přenosu telefonního čísla na eSIM kartu.
Spotřebitel může služby reklamovat:
- přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
- osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
- telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
- písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
děkujeme za Váš podnět, avšak mrzí nás vyjádřená nespokojenost. U výměny SIM platí, že je nová SIM karta aktivní do 24 hodin po dokončení objednávky na výměnu SIM. V praxi to funguje tak, že po převzetí SIM je objednávka dokončena.
Je nám líto, pokud jste na tuto skutečnost nebyl na prodejně upozorněn a omlouváme se za možné komplikace, ale aktivace SIM po dokončení objednávky je správným jevem.
Pokud bychom Vám mohli doplnit nějaké informace či jinak pomoci, neváhejte se na nás obrátit přes e-mail info@o2guru.cz.
S pozdravem
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.